MagnusW Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hei, Jeg vet ikke om dette er riktig sted å poste, men jeg prøver så får mods heller flytte den. Det jeg lurer på er om noe har erfaring med forsikrings selskap som forsikrer mopeder? Har googlet litt, men har ikke funnet så mange forsikrings selskap som driver med den slags. Det står hvertfall fint lite om det på websidene deres. Noen som kan hjelpe meg? Endret 23. september 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du bør enkelt og greit søke opp forsikringsselskaper på gulesider.no og ringe og spørre de forskjellige. Tror det er mest effektivt. Husk å høre med mange siden prisene kan variere noe så sinnsykt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Vi har vesta trur jeg.. Måtte betale 5000 hvis mopeden var registrert på meg, men kunne registrere den på en av foreldra mine og betale "bare" 2500.. sjukt.. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Vi har vesta trur jeg.. Måtte betale 5000 hvis mopeden var registrert på meg, men kunne registrere den på en av foreldra mine og betale "bare" 2500.. sjukt.. 6924348[/snapback] Det stemmer. Mopeden min er registrert på mamma og hun betaler 2500 kr året for å forsikre den (full kasko + ulykke forsikring hos Vesta). Egenandelen hvis det skulle skje noe er på 2000 kr. Endret 23. september 2006 av chrml Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Vesta skulle nok funke fint ja. Har forsikring der selv, jeg og. Eller, mamma har, på min sykkel. Betaler vel 2k eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå