Gå til innhold

maxi tower med flere brennere :)

tokki

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med flere brennere i en maskin ?

GÅr det greit med 4 ide brennere og brenne til alle disse samtidig ? Eller må man ha SCSI eller firewire ?

Hvor kraftig bør maskinen være med IDE brennere visst dette funker ?

Nero har i utgangspunktet støtte for 2 brennere, men kan oppgraderes til 5 IDE eller 7 SCSI. Diskjuggler mener at man bør ha SCSI eller firewire enheter.

RecordNow har støtte for 64 brennere men sier ikke noe om grensesnittet på enhetene....

Alle erfaringer tas imot med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er poenget her er at en jeg kjenner leverer ting på cd`er til kunder. Sist så skulle han lage 30 cd`er, og det tar tid med 1 brenner. Så derfor hadde vi tenkt til å sette opp en maskin med flere brennere (Visst det da er mulig, som jeg også spør om )

anyone ?

Lenke til kommentar

Det går med flere brennere i en maskin, men til masseproduksjon av CD'er vil jeg heller foreslå en sånn kjekk "CD-R boks" med CD-ROM, brenner og alt som trengs i en liten boks. Bare å sette tingen på kopiering i 48x, så har du en pen stabel CD'er på et par timer. Og PCen kan brukes til andre ting.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-31 20:22, skrev Ar`Kritz:

Det går med flere brennere i en maskin, men til masseproduksjon av CD'er vil jeg heller foreslå en sånn kjekk "CD-R boks" med CD-ROM, brenner og alt som trengs i en liten boks. Bare å sette tingen på kopiering i 48x, så har du en pen stabel CD'er på et par timer. Og PCen kan brukes til andre ting.

Hvor får man kjøpt sånne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...