tokki Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Er det noen som har erfaring med flere brennere i en maskin ? GÅr det greit med 4 ide brennere og brenne til alle disse samtidig ? Eller må man ha SCSI eller firewire ? Hvor kraftig bør maskinen være med IDE brennere visst dette funker ? Nero har i utgangspunktet støtte for 2 brennere, men kan oppgraderes til 5 IDE eller 7 SCSI. Diskjuggler mener at man bør ha SCSI eller firewire enheter. RecordNow har støtte for 64 brennere men sier ikke noe om grensesnittet på enhetene.... Alle erfaringer tas imot med takk Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 hvorfor skal du ha så mange brennere? Kjøp deg heller harddisk, hvis du har behov for å brenne ut mye!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 18:40, skrev Divxdude:hvorfor skal du ha så mange brennere? Kjøp deg heller harddisk, hvis du har behov for å brenne ut mye!! Du kunne kanskje forklart oss hvordan man kan brenne så mye med ny hardisk? Lenke til kommentar
tokki Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Det som er poenget her er at en jeg kjenner leverer ting på cd`er til kunder. Sist så skulle han lage 30 cd`er, og det tar tid med 1 brenner. Så derfor hadde vi tenkt til å sette opp en maskin med flere brennere (Visst det da er mulig, som jeg også spør om ) anyone ? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 det skal gå fint ann å ha flere brennere i en maskin, men du må ha en ganske rask pc og harddisker for at det skal gå bra. Sjekk f.eks denne siden: http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=93 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det går med flere brennere i en maskin, men til masseproduksjon av CD'er vil jeg heller foreslå en sånn kjekk "CD-R boks" med CD-ROM, brenner og alt som trengs i en liten boks. Bare å sette tingen på kopiering i 48x, så har du en pen stabel CD'er på et par timer. Og PCen kan brukes til andre ting. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 20:22, skrev Ar`Kritz:Det går med flere brennere i en maskin, men til masseproduksjon av CD'er vil jeg heller foreslå en sånn kjekk "CD-R boks" med CD-ROM, brenner og alt som trengs i en liten boks. Bare å sette tingen på kopiering i 48x, så har du en pen stabel CD'er på et par timer. Og PCen kan brukes til andre ting. Hvor får man kjøpt sånne? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Husker ikke hvor jeg leste om tingen. Den var ikke kommet til Norge ennå. Lenke til kommentar
nepse Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Det finnes mange slike løsninger på markedet. sjekk http://www.technoscan.no Her kan du snakke med Henry. Han har peiling. Espen Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 En kamerat hadde 4 scsi brennere i samme pc, det funket flott. Bruk Discjuggler, det støtter iallefall 4 samtidig. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 jeg har 2 brennere. en 24x og en 40x har ikke prøvd og brenne samtidig da dette er helt unødvendig. Lenke til kommentar
tokki Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 OK, glimrende Espen... Skal se på det, de har jo forhandler på sørlandet også ! Ellers takk for all input ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå