ssswopp Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei Har en del bilder jeg gjerne skulle forandret størrelse på, men siden jeg ikke har så mye peiling på data, vet jeg ikke hvordan Noen som kan hjelpe meg? Bildene er tatt med kamera å lagt inn på pcen, ikke no kopiering fra internett, om det skulle være no forskjell? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei, to enkle måter å gjøre dette på: 1) Last ned og installer irfanview. Der kan du åpne og se bildene og ved å velge "image", "resize" kan du endre størrelse og så velge "save as" for å lagre den minimerte kopien. (OBS, ikke skriv over orginalene) For å gjøre dette lett med mange bilder trykker du B, legger til de bildene du vil redigere, velger output directory (igjen, ikke skriv over orginalene!) og under advanced velger du oppløsning på kopiene. 2) Last ned og installer Microsoft til ImageResizer Powertoy som integrerer seg i explorer. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 takk da fikk jeg det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå