Pixi Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei Tenker på å bytte ut anlegget i en Skoda Fabia vi nå har gått til innkjøp av. Det følger med en pioneer Cd-spiller i bilen, så det trenger jeg ikke. Skal bytte ut høyttalerne forran samt i dørene bak. Evnt en subwoofer? Noen som har noen forslag til gode høyttalere som ikke koster så altfor mye samt evnt en sub, og forsterker, og hva annet jeg trenger. Forresten noen som har byttet elementer i dørene forran på en Fabia før? er 05Modell? Takker for tips Lenke til kommentar
moestue Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kjøp deg et kvalitetes komp sett, som drives av spilleren. Vet du hvilken Pioneer spiller det er? Skal du ha sub må du ha linjeutgang. Og hvis du er lat så kan du enkelt og greit kjøpe en aktiv sub. Men med godt komp sett, så kreves det god spiller/forsterker. Kjøp deg en skikkelig en du.. nå som du først er i gang Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Har du forslag til hvor jeg får kjøpt det? Finnes det noen nettbutikker som selger bra utstyr? Er en Pioneer DEH-30MP spiller Lenke til kommentar
moestue Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg kjøpte hvertfall min fra Megabillig og var fornøyd med kjøpet. Vet det er delt meninger om dem, men jeg fikk hvertfall alt jeg bad om til rett tid. DEHP 5800MP Når det gjelder komp sett så må du finne ut hvor mye du har plass til. Er vel 5,25 eller 6,5 tipper jeg. Ser at Megabillig har tilbud på Rockford 6,5 komp sett til 1490 kr. Om du har 5,25 så ser jeg dem har flere å velge mellom, men kanskje likegreit å kjøpe det i Norge, så får du akkurat det du vil. Focal feks. Når det gjelder sub så må du gå inn for å gjøre et skikkelig arbeide. Legge strømkabler, signalkabler, jorde, evt bytte strømkabler i motorrom osv osv. Om det er noe du vil så er saken biff. Megabillig har sub pakke fra RF til 2000. Se her! Vet ikke hvor bra det er, men til din bruk så tror jeg det skal funke bra. Kasse bygger du selv. Husk at det fort blir dyrt med sub. Du må regne med 1500 kr hvertfall i kassemateriale og kabler. Spiller - ca 2000 med frakt, toll osv. Komp sett - 1500 kr ca. Sub pakke - 2500 med toll osv. Sub materiale - 1500 Totalt 7500,- (åj) Begynn med spiller og komp sett du.. blir rundt 3500 levert på døra med FedEx fra Megabillig. Legg heller litt arbeid i å dempe dører, montering av diskant osv. Når det er gjort kan du heller tenke på sub hvis du trenger det. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Er litt usikker på om jeg skal gjøre dette selv, ialfal montering av høyttalere foran, siden det er litt komplisert, siden man må ta av døra etc. Noen som vet om noen i Østfold, helst så nærme Moss, som driver med bilstereomontering? -Pixi Lenke til kommentar
Lapskausen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Enten så er det feil navn eller bilde fra spillern på megabillig! DEHP 5800MP= http://strommen-bilradio.no/product_info.p...products_id=624 DEH-P6800MP= http://strommen-bilradio.no/product_info.p...products_id=623 Lenke til kommentar
moestue Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Enten så er det feil navn eller bilde fra spillern på megabillig!DEHP 5800MP= http://strommen-bilradio.no/product_info.p...products_id=624 DEH-P6800MP= http://strommen-bilradio.no/product_info.p...products_id=623 6931914[/snapback] Ja jeg var også usikker på dette da jeg bestillte, men fikk spilleren på bildet, og på boksen stod det faktisk rikig navn og bilde. Er fra USA da, hvis det er annerledes der. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er litt usikker på om jeg skal gjøre dette selv, ialfal montering av høyttalere foran, siden det er litt komplisert, siden man må ta av døra etc. Noen som vet om noen i Østfold, helst så nærme Moss, som driver med bilstereomontering? -Pixi 6930886[/snapback] Torshov Bilrekvisita Mosseporten senter Patterødveien 2, 1599 Moss. BilXtra Fjordv. 10, 1532 Moss De kan nok være til hjelp PS: du sparer mer på å importere anlegg selv og montere det selv sov, men det vet du Selv skal jeg importere og lage annlegg i høstferien om 2-3uker, btw. Gl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå