Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hva synes dere om wallpaperen min? har laget den selv i photoshop. Lenke til kommentar
MGL Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er ikke relatert til det du lurer på, men hvordan får man til refleksjon av teksten? (buker du PS CS2?) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du kopierer layeret, roterer det 180 grader, og en liten flip horizontally. Så kan man sette ned opacity og sånn.. Søk etter text reflection + Photoshop på google eller noe.. Lagde en lignende wallpaper jeg også: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Grønn bakgrunnsfarge Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Du kopierer layeret, roterer det 180 grader, og en liten flip horizontally. Så kan man sette ned opacity og sånn.. Søk etter text reflection + Photoshop på google eller noe.. Lagde en lignende wallpaper jeg også: 6924582[/snapback] Rotere 180 grader for å så ta flip horizontally? Man tar kun flip vertical, det er da mye enklere. Uansett det som gjøres: Skriv tekst, duplicate layeret, flip vertically og plasser det riktig. Razterise det og bruke viskelær for å viske ut bunnen. Skru litt ned på opacity også. EDIT: Og jeg vil fraråde å gjøre det på samme måte som Jesper hvis man har en bokstav hvor noe stikker under. Gjør heller slik, så slipper du at det ser ut som det flyr: Endret 24. september 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er gjort med vilje at jeg har latt teksten flyte da.. Og flip vertically er bare oppskrytt Lenke til kommentar
MGL Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Har fått taket på det nå... Hvordan får man til flere Gradients i et bilde, sånn som Jesper Karsrud har fått til? (min tekst bare flyter rundt, jeg vil ha to gradients i et bilde, så det blir litt variasjon...hvis du skjønner hva jeg mener) Endret 24. september 2006 av MGL Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er dette riktig måte å gjøre det på? Viska ikkeno.. Da må det være feil.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vet hva jeg gjorde feil .. Brukte Gradient Overlay. Det går jo når man har svart bakrunn og hvit tekst. Bare senker Opacity litt. Lenke til kommentar
MGL Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker bare Gradient tool, fadingen blir jevnere. Men det er jo klart at det ikke går hvis jeg har andre farger enn svart som bakgrunn ja... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Lagde en kjapp wallaper til skrivebordet mitt.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Rød bakgrunnsfarge Neida, men jeg sjønner ikke hvordan dere klarer så lyse farger på skrivebordet. Jeg får så vondt i øynene av det. Jeg MÅ ha svart \ mørkt skrivebord Endret 25. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hvordan får man til flere Gradients i et bilde, sånn som Jesper Karsrud har fått til? (min tekst bare flyter rundt, jeg vil ha to gradients i et bilde, så det blir litt variasjon...hvis du skjønner hva jeg mener) Du bruker bare layers og marquees. Marquees > * i Photoshop Endret 25. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Den rød "lyser" litt opp ja. Må nok lage en ny om ikke lenge.. Når jeg gidder. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Yay! Lagde en ny, og ble egentlig ganske fornøyd. Til bare å ha mine skills er dette SINNSYKT bra! :!: EDIT: Hvis noen lurer så er "O"'en i Skrivebord en "C". "O"'en i den fonten jeg brukte er så stygg. Fyllt igjen med farge på en måte. EDIT 2: Men jeg syns ikke det gjorde no. Bedre enn en stygg "O" Endret 25. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
MGL Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du bruker bare layers og marquees. Marquees > * i Photoshop 6935461[/snapback] Er helt fersking innen PS, hva er marquees? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Selections, hvis det sier deg noe mer? Lenke til kommentar
MGL Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jesper: nei, egentlig ikke OT Er ganske fornøyd med denne her. Lagde den for en venn av meg. Har den uten gullfargen også (er ikke sikker på hva som ser best ut ) Endret 25. september 2006 av MGL Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg likte ikke fonten, mens syns den sølvfargede var tøffest. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Diskusjonen som pågår her har ikke noe med trådstarters spørsmål å gjøre, ergo alt for mye off topic her. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg