ivemaole Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg har spilt gjennom condemned demoen noen ganger nå, men synes ikke det var så veeldig skummelt. Du hørte jo som regel alle fiendene før de kom mot deg.. Er det sånn på resten av spillet også? Eller er det skikkelig skummelt noen ganger, der f. eks du skvetter av at folk plutselig hopper fram?? Blir jo ikke skummelt når du skjønner at nå kommer det noen. Og er grafikken bedre enn i demoen? har spilt den med vanlig crt-tv, men får snart en hd-tv, og har sett noen bilder der det nesten ser ekte ut i forskjellige rom.. Takker for svar Endret 23. september 2006 av ivemaole Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Skaff deg et skikkelig suround-anlegg, slå av lyset og spill om kvelden. Vri opp lyden og opplev den fantastiske lyden i spillet. Atmosfæren er fantastisk. Hvor skummelt det er kommer an på den som spiller, men skal love deg at når du gjør dette så får du mye mer ut av spillet. Jeg har ikke spilt hele spillet selv, bare hos en kamerat. Stor forskjell med god lyd og mørkt rom. Akkurat slik som King Kong. Gjelder vel generelt sett de fleste titler, men Condemned bør spilles på denne måten. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Okei.. Ja jeg har surround. Og dette var skikkelig fett på demoen hvertfall. Helt på starten klarte jeg forresten å rygge inn i noen malingsspann så jeg trudde jeg skulle få hjertestans. Plutselig smalt og ramla det noe jævlig i bakhøyttalerne Så da var jeg litt nervøs til å spille videre, så jeg venta til jeg fikk over en kamerat, men så blei det ikke så skummelt som jeg hadde håpet på utover i demoen. Men hvis noen kan poste bilder av condemned her fra en HD-tv hadde jeg blitt veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er faktisk temmelig skummelt. Jeg og en kamerat brølte faktisk i frykt noen ganger =D Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg synes ikke det er et skummelt spill, men det hender man skvetter. Ellers er det jo veldig bra lyder og stemningen/atmosfæren er upåklagelig når man sitter med et surround-anlegg. Endret 23. september 2006 av BTK Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ett spill hvor man skvetter mye, er ikke nødvendigvis et skummelt spill... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kan dette kobless i en Xnox 360: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304431 ? Og har noen erfaringer med det? =) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Generelt sett så vil jeg ikke anbefale høyttalerpakker som dette, enten de er fra Logitech eller Creative Labs, har eid 5-6 stykker av denne typen, og selv om noen av de har ganske ålreit lyd, så får du mye bedre lyd til en litt dyrere pris om du går for, ikke nødvendigvis Hi-Fi-klubben anlegg, men noe høyere standard enn "PC-anlegg". Pluss at kvaliteten på disse anleggene ikke er helt den store, av 5-6 jeg har hatt, har jeg levert inn fire stykker... Da er det bedre med f.eks Sony sine surroundanlegg. Får mange av de til en billig penge også. Endret 23. september 2006 av BTK Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Heh, det blir jo skumlere når du ikke har spilt det mange ganger, og ikke vet hva som gjemmer seg i skapet Synes det var passe skummelt, og veldig skummelt sent på kvelden! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Generelt sett så vil jeg ikke anbefale høyttalerpakker som dette, enten de er fra Logitech eller Creative Labs, har eid 5-6 stykker av denne typen, og selv om noen av de har ganske ålreit lyd, så får du mye bedre lyd til en litt dyrere pris om du går for, ikke nødvendigvis Hi-Fi-klubben anlegg, men noe høyere standard enn "PC-anlegg". Pluss at kvaliteten på disse anleggene ikke er helt den store, av 5-6 jeg har hatt, har jeg levert inn fire stykker... Da er det bedre med f.eks Sony sine surroundanlegg. Får mange av de til en billig penge også. 6924447[/snapback] hm.. ok. har du noe og anbefale da? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Generelt sett så vil jeg ikke anbefale høyttalerpakker som dette, enten de er fra Logitech eller Creative Labs, har eid 5-6 stykker av denne typen, og selv om noen av de har ganske ålreit lyd, så får du mye bedre lyd til en litt dyrere pris om du går for, ikke nødvendigvis Hi-Fi-klubben anlegg, men noe høyere standard enn "PC-anlegg". Pluss at kvaliteten på disse anleggene ikke er helt den store, av 5-6 jeg har hatt, har jeg levert inn fire stykker... Da er det bedre med f.eks Sony sine surroundanlegg. Får mange av de til en billig penge også. 6924447[/snapback] ok...jeg har et sånt et: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304431 og jeg påstår at du tar feil:D Lyden er knall den, er kanskje ikke verdens største anlegg og lyden er kanskje ikke like ren som i dyrere modeller men til den prisen får du utrolig mye lyd for pengene! Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hmm.. Dette spillet må testes! Godt det er på 360! (delja musa i veggen sist jeg spillte F.E.A.R da jeg stykk som f.... ) Endret 23. september 2006 av sveinbrand Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304431 og jeg påstår at du tar feil:D Lyden er knall den, er kanskje ikke verdens største anlegg og lyden er kanskje ikke like ren som i dyrere modeller men til den prisen får du utrolig mye lyd for pengene! 6926413[/snapback] Det kommer nok veldig ann på hva slags andre anlegg du har hørt, og hvor godt øre du har for lyd, om du syns jeg tar feil eller ikke. Men det er som med lyd som det meste annet, du får hva du betaler for. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg må inrømme att spillet er rimelig skummelt, veldig bra stemning, og gode lyd effekter. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Anbefaler et gratis spill som er enda skumlere og ser minst like bra ut: Penumbra :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Spillet er dritbra og ganske skummelt ja. Skal innrømme at jeg til tider var så redd at jeg var redd for å spille mer Det kom noen dødshyl fra meg de kveldene jeg brukte på å spille igjennom Condemned Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hmm.. Dette spillet må testes! Godt det er på 360! (delja musa i veggen sist jeg spillte F.E.A.R da jeg stykk som f.... ) 6926469[/snapback] Har spilt igjennom F.E.A.R på PC, men må innrømme at nakkehårene reiste seg alikevel da jeg spilte igjennom demoen på Xbox 360 i går og på ny igjen akkurat nå. Fikk kjeft av kona fordi jeg brølte så hun skavtt også en par ganger. Hehe. Vurderte en stund og spille igjennom FEAR på PC enda en gang, men etter å ha spilt Xbox 360 demoen så kommer jeg til å kjøpe det. Condemned er også rimelig skummelt faktisk. Spilte igjennom det også da det kom, bortsett fra den aller siste biten på det aller siste "brettet". Dr Peedee Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fant det ikke skummelt i det hele tatt. Heller utrolig forutsigbart og ensformig. Ble også fryktelig lei av å gå i mørke korridorer hele tiden, og at alt går så treeeeeegt. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Er fear-demoen på marketplace nå? Er den bra? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er fear-demoen på marketplace nå? Er den bra? 6930739[/snapback] Den følger med et XBox 360 blad. OXM. Ikke på marketplace. Og ja, demoen er bra. Dr Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå