Gertab Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg har en kanon! Fant en skute(havnøy) som var i innom i tønsberg idag. Der var det en kanon der som var i ypperlig størrelse for en på 9 mnd, synes det ble et morsomt bilde Endret 23. september 2006 av Gertab Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 VELDIG pent bilde! Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hehehe... man hører formelig at den lille tassen kommer med noe truende pludring som indikerer at han ikke lar seg pille på nesen! Dette er hva jeg kaller et blinkskudd iallfall. En ypperlig kandidat til Kaptein Sabeltann-reklame f.eks.! Teknisk sett var ikke bildet dårlig heller. Ungen kommer bra i fokus, og med lite forstyrrende elementer. Det eneste jeg vil sette fingeren på er at rammen rundt kanskje var noe tykk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Syns ikke rammen var irriterende bred. La ikke merke til det, før jeg leste ditt innlegg. Syns den var akkurat passe. Utmerket flott bilde! (hvis det går an å si det sånn) Søt unge, forresten Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Dette var et herlig bilde, av en herlig unge =) Men jeg syns også den hvite rammen ble litt tykk.. Jeg syns også det ble litt utbrent bak hodet på ungen. Men dette er et supert blinkskudd Du har truffet så helt sinnsykt bra på fokusen! Endret 23. september 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
brainware Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Synes det var kjempefint ! Komposisjonsmessig også. Og ideen er topp. Dermed blir det for meg det beste barnebilde jeg har sett her på forumet. Lenke til kommentar
contempt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Enormt bra bilde Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nyyydelig, jeg elsker bildet! Flott unge, flott teknisk genialt rett og slett Men, jeg skulle ønske han hadde sko på seg, vet ikke hvorfor, men var det første jeg la merke til liksom hehe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Så søt han er. Lenke til kommentar
Treize Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 skulle hatt en boble over " i have a big gun, and im not afraid to use it" gygy" Flott som familiebilde! Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Hei alle sammen! Takk for flotte tilbakemeldinger, litt synd at himmelen ble utbrent, men sånn er det bare noen ganger. PS! Har gått ned litt på rammestørrelsen, så i ettertid at den ble for stor. Takk igjen! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fantastisk bilde. Ser ingen stor feil. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Er det bare meg, eller blir alle bilder objektivt bedre med en søt unge eller en valp i? Må prøve å manipulere inn en kattunge i Steve McCurrys bilder av landgangen i Normandie... Men spøk til side, helt herlig bilde! Edit: unnskyld. Ikke McCurry. Robert Capa. Endret 23. september 2006 av Onkel Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Så utrolig søtt bilde Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hehe, så bra bilde! Søt unge! Lenke til kommentar
glosi Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du må ikke legge ut sånne fine unger på forumet, samboeren min begynner å få barne tanker i hodet. Og de vil jeg helst hun skal vente litt med "Kanonbra" bilde! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Et flott bilde med fine farger og kontraster, og selvsagt et flott motiv! Det negative er bakgrunnen og da spesielt det sterke lyse mellom barnets hode og bygningen. Dette burde det være mulig å gjøre noe med. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Han burde være glad for alle positive tilbakemeldingene han har fått Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg tror det jeg og, sjelden jeg har sett så gode kritikker på et bilde. Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Ja det var overveldende det her. Takker og bukker så mye til alle her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå