danilovic Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Nå går jeg inn i en grusomt umennesklig periode uten internett i minst en uke. Internattabbonementet mitt skal løpe ut denne måneden. Vil bare benytte mine resterende sju timer av livet mitt til å ta avskjed med dere og forumet. Det har ennå ikke gått opp for meg - jeg kommer til å være U T E N internett i en evighet! Dette kan da ikke kalles annet enn tortur. Håper bare jeg finner en utvei... Jeg vet at naboen min (jente ;D) har 384/128-linje. Det samme har de fleste andre vennene mine og. Hulk, i over ett år, har jeg vært på dette forumet og vært i paradis, og nå skal vi altså skillest. Jeg fatter det som sagt ikke. Jeg kommer til å miste livsgleden - livet - sjela mi! Intet liv er da verdt å leve uten internett! Takk for et flott år med dere og forumet, nå sier jeg takk for meg for noen dager, og går tilbake til "et normalt liv". Farvel, frende. :sad: _________________ Les dette før du poster i SO. Vil du være kul? Join oss på #hw.no@undernet - ingen supportkanal. Fanta er bedre enn cola. [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-10-31 22:49 ] Lenke til kommentar
Endre Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det finnes faktisk andre ting å gjøre enn å være på internett! Men, føler med deg. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Du må slutte med sånne topicer sosohal. jeg ble virkelig optimistisk når jeg leste den meldingen men neida, du skal bare være bort i en uke :sad: kødder Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Føler med deg sosohal!! :razz: Dakar sosohal.. Du får ha det litt moro med nabojenta da! ( morro ) hvis du skjønte den da? :razz: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Sees på den andre siden sosohal :smile: Telcontar Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 ja, det er trist... hvem skal nå gi meg voice på #hw@undernet... Men seriøst: får håpe du snart kommer tilbake, med NGT.. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg føler sterkt med deg! Det kommer til å være som et stort tap i og ha det borte i nesten EN hel uke! Må gud være med deg på denne lange veien, til søken av nye ting og finne på. Og om jeg hadde vært deg, hadde jeg begynt og sippe som en 6årig jenteunge uten fortenner, for internett er alt som teller.. Èn hel uke uten irc, hw.no, pr0n, Jente-16 osv. Jeg føler sterkt med deg! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har vært lenge uten forumet jeg ,men nå er jeg her som aldri før. (Sitter "litt" på forumet før skolen begynner) Der går det så raskt at jeg slipper og vente mellom hver post. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Nå er det like før... Det var hyggelig å ha kjent dere. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 JEg sitter bare foran PC'n på skolen allikevel, så hvis internett forsvant hjemme, så ville ikke det være allverdens... Men jeg føler med deg allikevel! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg er her ennå! Dumme (men snille) UPC. :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 00:51, skrev sosohal:Jeg er her ennå! Dumme (men snille) UPC. :smile: Han nyter det så lenge han kan. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Desverre så er det bare for en liten stund. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Når kommer du tilbake da? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 21:20, skrev fondus:Når kommer du tilbake da? Fondus: Jeg har sagt at du må slå deg til ro med at sosohal er død og begravet! Han kommer ikke tilbake ifra hellvette. Synes du skal la saken ligge f.o.m. nå. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 stakkars fondus savna soso ... :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Vell det ser ikke ut som Sosohal er borte da. Han er jo på #hw.no hele tiden da.. Skjønner ikke helt hva dere snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå