Gå til innhold

Min avskjedshilsen

danilovic

Anbefalte innlegg

Nå går jeg inn i en grusomt umennesklig periode uten internett i minst en uke. Internattabbonementet mitt skal løpe ut denne måneden. Vil bare benytte mine resterende sju timer av livet mitt til å ta avskjed med dere og forumet.

Det har ennå ikke gått opp for meg - jeg kommer til å være U T E N internett i en evighet! Dette kan da ikke kalles annet enn tortur. Håper bare jeg finner en utvei... Jeg vet at naboen min (jente ;D) har 384/128-linje. Det samme har de fleste andre vennene mine og.

Hulk, i over ett år, har jeg vært på dette forumet og vært i paradis, og nå skal vi altså skillest. Jeg fatter det som sagt ikke. Jeg kommer til å miste livsgleden - livet - sjela mi! Intet liv er da verdt å leve uten internett!

Takk for et flott år med dere og forumet, nå sier jeg takk for meg for noen dager, og går tilbake til "et normalt liv".

Farvel, frende. :sad:

Les dette før du poster i SO.

Vil du være kul? Join oss på #hw.no@undernet - ingen supportkanal. :grin:

Fanta er bedre enn cola.

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-10-31 22:49 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler sterkt med deg! Det kommer til å være som et stort tap i og ha det borte i nesten EN hel uke!

Må gud være med deg på denne lange veien, til søken av nye ting og finne på.

Og om jeg hadde vært deg, hadde jeg begynt og sippe som en 6årig jenteunge uten fortenner, for internett er alt som teller..

Èn hel uke uten irc, hw.no, pr0n, Jente-16 osv.

Jeg føler sterkt med deg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...