Ev1BL Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Tidligere denne uken, ble jeg rammet av tordenvær. Routeren min gikk til hel****, men den er nå byttet. Det ser også ut til at nettverkskortet på en av pcene har tatt kvelden. Jeg har prøvd med et par forskjellige pci-ethernetkort jeg hadde liggende, men jeg får bare ikke windows til å oppdage disse. Noen tips til hva det kan være? Det haster en del for meg å få fikse dette, da jeg skal på ByLan på fredag. Hovedkortet mitt er et MSI 915P Combo, om det skulle ha noe å si. Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hei! har du prøvd med driver cd? vis du ikke har så last ned fra internet. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Trodde ikke det behøvdes for slike kort jeg? Hm da må jeg ihvertfall finne ut hva de heter. Skal prøves. Edit: Noen idè om hvordan jeg kan få vite hva de heter? På selve kortene stod det fint lite. Endret 23. september 2006 av Ev1BL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå