adaptec Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Dritt lei IIS nå. Uansett hva jeg gjør får jeg ikke stilt om startmappe til annet enn hvor den står nå. Når jeg likevel går til localhost så sier ie "Finner ikke siden" selv om adressen er gyldig. Hvordan får jeg reparert dette? EDIT: Reinstallerte IIS og nå får jeg bare 500 Intern serverfeil. Fy f*** jeg blir så forbanna! Endret 23. september 2006 av adaptec Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har du prøvd å bruke WAMP eller XAMPP istede for IIS? Lenke til kommentar
adaptec Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Har du prøvd å bruke WAMP eller XAMPP istede for IIS? 6923461[/snapback] Hva er det? Vil helst ikke installere noe annet. IIS har fungert helt utmerket for meg og ligger standard i Windows så jeg ser ingen grunn til å installere noe "ettermarkedsgreie" når det ligger klart i XP Pro. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 WAMP og XAMPP er Apache, med php og mysql. Ser heller ingen grunn til at man skal bruke IIS, når det finnes noe som er mye bedre (min mening). Men du ser jo, det fungerer tydeligvis ikke utmerket. Da hadde du ikke lagd denne tråden. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Han snakker om pakker som inkluderer Apache webserver, PHP og MySQL. Du trenger sikkert bare Apache, som er den beste og mest brukte webserveren. Edit: Too slow! Endret 23. september 2006 av tofagerl Lenke til kommentar
adaptec Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Nei, det fungerer ikke nå nei, men kan ikke skjønne hvordan det plutselig er blitt slik. Mitt krav til lokal server er bare at internettsidene skal se normale ut offline når jeg lager nettsidene fordi jeg bruker SSI. Derfor har IIS fungert helt perfekt, men plutselig begynt å tulle. Nå laster jeg nå ned WAMP så får vi se hva det er... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Som sagt, du trenger antageligvis ikke WAMP med mindre du bruker databasetilkoblinger og PHP script. Men jeg kan ikke tenke meg at det kan skade heller, med mindre du har en treg PC med dårlig diskplass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå