Pangaea Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Skal kjøpe ny PC, og har valgt ut C2D E6300. Vil denne gangen ha en stille PC. Er BOXED kjølingen på denne prosessoren god og ganske stille? Mulig jeg skal overklokke litt med tiden. Vil denne kjølingen da ikke være god nok, eller vil det bråke noe grusomt? Hva bør jeg eventuelt velge for å få en stille PC som kan overklokkes litt? Bør også være noenlunde rimelig. (Ser de kan overklokkes ganske mye uten problemer) Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har 6600 og boxed kjøleren er ikke så veldig stille Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Alt for bråkete (Kanskje ikke på stock og idle ) Artic cooler 7 tror jeg den heter er både rimlig og kjøler nokså bra, men skal du klare 3,4Ghz eller mer ville jeg nok valgt en litt dyrere en ... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Tror jeg prøver stock-vifta først og ser. Blir det krise får jeg heller kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nå vet ikke jeg om det er varierende kvalitet på disse , men det tviler jeg på. Har den selv og cpu ligger på ca 21-22 grader og da kjører vifta lydløst på 1350 rpm, har også bygget en del maskiner til andre disse er også stille,dog kan temp variere litt men det skyldes ikke kjølern men forskjellige kabinetter med varierende kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå