Pangaea Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Skal kjøpe ny PC med disse komponentene: Asus P5B hovedkort Intel Core 2 Duo E6300 prosessor GeForce 7600 GT skjermkort I tillegg har jeg tre PATA-disker, DVD-RW og skriver. Jeg har en Chieftec strømforsyning på 340W, som yter 15A på +12V. Er redd dette blir litt for spinkelt, selv om jeg får i underkant av 300W på den extreme wattage testen. Trenger jeg ny PSU, og hva trenger jeg i så fall? Hører også med til historien at PCen til tider er litt ustabil nå. Mulig grunnet PSU, ikke sikker. Ser mange anbefaler MIST 500W. Den selges uten kabler på Netshop, så jeg er ikke sikker på hva sluttprisen blir. Ellers hare jeg sett på Tagan 480W, Hiper 530W, Thermaltake 460W, Coolermaster 500W og Coolermaster 600W. Er disse like gode/bedre enn MIST? Hva er stillest? Om jeg velger MIST, hvilke kabler trenger jeg da til oppsettet ovenfor? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Greit å kjøpe MISTen med kabler også. Blir billigere. Meget bra PSU! Uten å være sikker så vil jeg tro den er best av de du nevner. Hovedkortet har bare en IDE kanal/kontroller så det er vanskelig å bruke mer enn 2 IDE enheter og jeg tipper den ene vil være DVD brenner. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Da haller jeg mot MIST 500W med kabler. Der er vel alt jeg burde trenge regner jeg med. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 MIST 500W med kabler. Billigere, alle kablene er strømpet uansett, så det er jo bare å bunte dem sammen slik at de henger ute av veien uansett stille som graven er den også Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Takker. Tenker jeg går for den. Blir billigere, og jeg slipper å fundere på hvilke kabler jeg trenger. Hadde sikkert glemt ett eller annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå