Bytex Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg er med i Thieves Guild, men det er jo peise håpløst å komme inn i noen by lenge nok til å treffe Fence-karen som kan slette bountyen. Har prøvd Bruma, der står det 2 vakter rett innenfor porten som tar meg med det samme Loadinga er ferdig. Cheydinhal kommer jeg inn i via ene porten, og kom meg ned til Dark brotherhood sanctuary. Men må jo fortsatt bli kvitt denne bountyen. Jeg fikk den i en Dark brotherhood-mission der jeg skulle befri en fyr fra Imperial Prison. Bonus var å ikke drepe noen av vaktene i slottet, men det fucka jeg opp med en gang. Er ikke noen tyv-char (stor og tøff kriger), så første og beste vakta så meg med en gang og angrep. Så jeg måtte bare slakte meg hele veien opp til prison, og fikk max bounty. Får ikke option om å betale for å slippe unna, det er kun Go to Jail eller Resist Arrest som er mulig. Går jeg i fengsel, mister jeg en drøss med skillpoints i alle major skillene mine. Det er veldig lite kult. Men jeg greier aldri å komme meg til en Thieves Guild-person jeg kan bli kvitt bounty heller...noen tips? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kan du ikke bare stikke innom Armand Christophe? På dagtid pleier han å ligge og sove i huset sitt i Waterfront, i motsatt ende av den husklyngen Garden of Dareloth ligger i. Du trenger aldri å gå inn i Imperial City for å komme dit; du kan for eksempel heller svømme over vannet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Ga bare opp, hadde så fucka savegames at det var håpløst å komme seg ut av Cheydinhal. Hadde visst en vakt etter meg når jeg gikk ned i Sanctuary. Fikk ikke fast travel med det samme jeg kom ut engang. Så jeg lot meg bli fanget, og fikk -1 og -2 og de fleste mainskillsa mine. Hmf. Men det var ikke så ille som første gang jeg lot meg bli tatt. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er faktisk bare positivt å få decrease i skillsene. Jeg har 100 i alle major skillsene mine, og er i level 51. Umulig for meg å gå opp i lvl uten at jeg går i fengsel, eller får decreasa skillsene mine på andre måter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Vel, jeg er Level 7 så det er ikke så kult da. Ligger under 50 på alle mainskillene mine enda. Bruker OOO-modden, som i tillegg til å forandre 100000 ting, også 4-dobler tida det tar å levele. La oss si det sånn, jeg har spilt i snart 40 timer og enda ikke vært i nærheten av Kvatch, bare unngått den. Men men. Life goes on. Endret 23. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Vel har gjort den questen selv (Hos en venn) og da drepte jeg den siste vakten utenfor slotte på den broen, da ble jeg ikke kvitt bounty når mission var over så jeg loada og gjore det omigjen fra bruen der og bare løp unna som en svekling og når mission var over mistet jeg alt bounty jeg hadde fått da (hadde ingen fra før av) Er stealth deluxe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Har ingen games å loade mere. Jeg stakk til Sanctuary i cheydinhal for å fullføre mission, men bounty gikk ikke bort uansett. Hadde 0 bounty før jeg starta jeg og. 5000 etter å ha drept target Men jeg gidder ikke tenke på det der mere. I've moved on. Endret 23. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ok men jeg mistet bounty min med engang etter at jeg hadde snakket med det øgle vesenet som jeg skulle redde (husker ikke hva rasen heter ) Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ok men jeg mistet bounty min med engang etter at jeg hadde snakket med det øgle vesenet som jeg skulle redde (husker ikke hva rasen heter ) 6923339[/snapback] Argonian Ellers kan det lønne seg å dra ut i naturen, så rundt til Waterfront uten å gå via fast-travel. Dermed kan du snakke med Armand. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 For å kvitte seg med bounty må man være med i thief guild ? Er det noen minste krav for å være med ? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 For å kvitte seg med bounty må man være med i thief guild ?Er det noen minste krav for å være med ? 6938900[/snapback] Ja. Nei, men du må gjennomføre en treningsquest. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hva går den ut på ? ta den i spoiler tag om det er en spoiler Endret 25. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Kjære vene, det er vel bare å prøve så finner du det ut? Bli kasta i fengsel en gang, så kontakter thieves guild deg med en messenger som gir deg en lapp. Følg instruksjonene der. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kjære vene, det er vel bare å prøve så finner du det ut? Bli kasta i fengsel en gang, så kontakter thieves guild deg med en messenger som gir deg en lapp. Følg instruksjonene der. 6939461[/snapback] Jeg gjorde ikke det. Jeg ble med uten å gå i fengsel. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ÅÅ herigud jeg har ikke spillet ennå ! Lenke til kommentar
marius9o Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg er med i Thieves Guild, men det er jo peise håpløst å komme inn i noen by lenge nok til å treffe Fence-karen som kan slette bountyen. Har prøvd Bruma, der står det 2 vakter rett innenfor porten som tar meg med det samme Loadinga er ferdig. Cheydinhal kommer jeg inn i via ene porten, og kom meg ned til Dark brotherhood sanctuary. Men må jo fortsatt bli kvitt denne bountyen. Jeg fikk den i en Dark brotherhood-mission der jeg skulle befri en fyr fra Imperial Prison. Bonus var å ikke drepe noen av vaktene i slottet, men det fucka jeg opp med en gang. Er ikke noen tyv-char (stor og tøff kriger), så første og beste vakta så meg med en gang og angrep. Så jeg måtte bare slakte meg hele veien opp til prison, og fikk max bounty. Får ikke option om å betale for å slippe unna, det er kun Go to Jail eller Resist Arrest som er mulig. Går jeg i fengsel, mister jeg en drøss med skillpoints i alle major skillene mine. Det er veldig lite kult. Men jeg greier aldri å komme meg til en Thieves Guild-person jeg kan bli kvitt bounty heller...noen tips? 6923179[/snapback] vis du er vampyr bare finner du deg ei hule, venter i 3 dager, da får du ein major skill som gjør deg usynlig, vis ikke så kan du prøve armand på waterfront Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Bare som opplysning så hadde jeg en gang en bounty på over 100 000 post 300 Endret 27. september 2006 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Bare som opplysning så hadde jeg en gang en bounty på over 100 000 Åssen fik du det ? Testet du hvor mye du mistet etter at du hadde vært i fengsel eller løp de bare rett bort til deg å brøvde å drepe deg ? Hvor mye infamy hadde du da ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Bare som opplysning så hadde jeg en gang en bounty på over 100 000 Åssen fik du det ? Testet du hvor mye du mistet etter at du hadde vært i fengsel eller løp de bare rett bort til deg å brøvde å drepe deg ? Hvor mye infamy hadde du da ? 6950025[/snapback] Drepte med et uhell en vakt også hadde jeg ikke penger til å betale bountyen også ble jeg jo angrepet av vakter hele tiden så jeg drepte alle og etter at jeg hadde drept ca 100 vakter gikk jeg lei og dro i fengsel, men jeg mistet bare ca 15 skills tilsammen har ikke fila lenger, men tror jeg hadde 137 i infame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå