Gå til innhold

Vurderer å kjøpe brukt Nokia 8310

torstehu

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt Nokia 3310 og Nokia 6230 synes jeg det er på tide å skifte nok en gang. Denne gangen tenkte jeg at jeg ville ha en liten og med de funksjonene jeg trenger.

Det går på å kunne taste en enkel tekstmelding og ringe litt

Ellers skal den ha klassisk utforming

Jeg kom på at min gamle speiderleder hadde en smekker liten sak for noen år siden, jeg har browset litt nokia sine hjemmesider å funnet ut at den het Nokia 8310.

Link til Nokia sin side: LENKE

Følgende vet jeg

Plusser:

+ En av nokia sine minste

+ ikke dasset med alle de funksjonene du ikke trenger

+ Nokia :p

Negaivt:

- liker ikke norske værforhold

- enkelte problemer med at software kan låse seg, men det kan vel repareres på et aut. verksted

Har funnet ut at det selges fremdeles nye batterier og hurtigladere lett tilgjengelig i Norge (seff fordi det er en nokia). Og jeg har dessuten snappet opp et par til salgs på Ebay over fjorden til britene.

Da lurer jeg på om det er noen som har peiling på om et sted der de har for store lagre med usolgte modeller, evnt relevante erfaringer om å fraråde meg mobilen. Eller generelt noen kommentarer og innspill...

Respons mottas med takk uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på du får den ny noe sted, i og med at det er en gammel telefon. Det kan være du får den brukt, men da kan det være de som selger den skal ha litt penger for den, hvertfall hvis den er pent brukt.

Offtopic:

Måtte le litt av dette:

Designet for å tenne deg

Friskhet, nyskapning og uttrykksmuligheter betyr mye for deg, spesielt når du skal velge noe så viktig som din neste mobiltelefon. Den nye Nokia 8310 er en telefon for de av oss som forstår at mobil kommunikasjon bør være en perfekt blanding av teknologi, moteriktig design og personlig uttrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...