Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hopper ut av nettverket når jeg bruker torrent..

Anbefalte innlegg

Har tidligere lånt denne tråden til mitt problem, men lager nå en ny fordi problemet bare er blitt verre, og jeg kanskje kan få litt mer hjelp..

Problemet er altså: når jeg kjører torrent (laster ned med stor hastighet) så hopper maskina ut av nettverket, og vil ikke gå inn igjen med mindre jeg restarter maskina eller tar ut den 3COM usb nettverksdingsen. Først var det ikke så ofte, men nå har det begynt å hoppe ut hver 5-10ende minutt.. Utrolig irriterende!

Har prøvd, som la7dfa-com foreslo i den andre tråden, og redusere globale tilkoblinger og upload, men uten hell.. Jeg får uploada da.

Nå er den usb greia koblet til en usbhub, og når jeg kobler den til kommer det sånn "denne enheten kan forbedre ytelsen hvis den kobles til en usb2 port" elns.. Kan det ha noe å si? Routeren er en D-Link DI524.

Takker for hjelp! :)

Edit: Det er ikke nettverket som detter ned, men pcen som hopper ut av nettverket, bare for å presisere det.. ;)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde samme problem med min første router, en SMC barricade. La opp tpkabel for å slippe å bruke wlan, men så fikk jeg pakketap. Løsningen var å bytte routeren.

Prøv å koble routeren ut, og sjekk om det fungerer da.

6941579[/snapback]

Kan jo prøve å legge en TP jeg og, for å sjekke..

Koble routeren ut? Hva mener du med det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...