ErlendRU Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Har tidligere lånt denne tråden til mitt problem, men lager nå en ny fordi problemet bare er blitt verre, og jeg kanskje kan få litt mer hjelp.. Problemet er altså: når jeg kjører torrent (laster ned med stor hastighet) så hopper maskina ut av nettverket, og vil ikke gå inn igjen med mindre jeg restarter maskina eller tar ut den 3COM usb nettverksdingsen. Først var det ikke så ofte, men nå har det begynt å hoppe ut hver 5-10ende minutt.. Utrolig irriterende! Har prøvd, som la7dfa-com foreslo i den andre tråden, og redusere globale tilkoblinger og upload, men uten hell.. Jeg får uploada da. Nå er den usb greia koblet til en usbhub, og når jeg kobler den til kommer det sånn "denne enheten kan forbedre ytelsen hvis den kobles til en usb2 port" elns.. Kan det ha noe å si? Routeren er en D-Link DI524. Takker for hjelp! Edit: Det er ikke nettverket som detter ned, men pcen som hopper ut av nettverket, bare for å presisere det.. Endret 23. september 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Ingen? Er blitt sånn på moren min sin pc også, selv om hun ikke kjører torrents en gang.. Er ganske frustrerende dette. Lenke til kommentar
pine Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg hadde samme problem med min første router, en SMC barricade. La opp tpkabel for å slippe å bruke wlan, men så fikk jeg pakketap. Løsningen var å bytte routeren. Prøv å koble routeren ut, og sjekk om det fungerer da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Jeg hadde samme problem med min første router, en SMC barricade. La opp tpkabel for å slippe å bruke wlan, men så fikk jeg pakketap. Løsningen var å bytte routeren. Prøv å koble routeren ut, og sjekk om det fungerer da. 6941579[/snapback] Kan jo prøve å legge en TP jeg og, for å sjekke.. Koble routeren ut? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
pine Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Bruke den tpkabelen for å koble torrentpcn din direkte på modemet. Men om en annen pc opplever samme problemet, så er saken klar egentlig, jeg håper at du har garanti på den routeren Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Ja sånn ja, da forstår jeg. Men på pcen min skjer det bare når jeg laster ned, mens på moren min sin pc skjer det bare når hu surfer litt smått på nettet, eller sjekker mailen. Den tredje pcen her i huset har det ikke vært noen problemer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå