Pangaea Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Driver å skal kjøpe ny PC nå. Har valgt meg ut Kingston HyperX 1GB 675 MHz DDR II DIMM. Er dette en bra type minne? Er det mulig å overklokke om jeg skulle ønske det? Andre komponenter er Asus P5B hovedkort Intel E6300 Core 2 Duo prosessor GeForce 7600 GT (ikke sikker på versjon enda, har sett litt på Silent versjonen) Tenkte først på 2x512MB for dualchannel, men tror jeg tar 1GB brikke nå, og kjøper evt 1 til seinere når prisene ikke er like syke som nå. Hva tror dere? Bra minne? Kan det overklokkes? Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ville satsa på Corsair jeg da. de er de mest "proffe" brikkene du får tak i for tiden. de nye dominatorene eller noe. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Vel, nå kommer det ikke gryn ut baken på meg dessverre Leste litt fra noen tester om det fra våren 2005. Så forsåvidt bra ut. Men det spørs om man klarer å klokke de opp til PC6400, tviler egentlig på det. En test fikk dem til 770MHz, og flaskehalsen var minnet sa de. Har uansett bestilt en slik fra Netshop. Blir spennende å se hvordan de funker til Gigabyte DS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå