Drittsekken Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg bruker Ppro og satte inn et enkelt bilde (.psd) forran hver hovedscene for å beskrive hvor man er. Jeg laget/eksporterte filmen og alt så bra ut. Bildene jeg hadde satt inn viste i noen sekunder og filmen fortsatte etterpå. Deretter komprimerte jeg med AutoGK, nå viser bildene som bare 1 frame og lyden blir forskjøvet (forsinket ca 5 sek). Hva har skjedd? Når jeg satte inn bildene så puttet jeg dem i video 1 og satte videoklippet like etter i video 1, audiosporet var linket til videoklippet. Har jeg gjort noe galt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har ikkje peiling på akkurat kva som har skjedd, men når du lagrer, sjekk boksen som heiter "Optimize stills", ein eller annan stad i innstillingane. Om den er haka av, fjern haka, og vice versa. Eksporterer du som DV AVI eller noko anna, som HuffYUV, forresten? Ikkje at det nødvendigvis har noko med saka å gjere... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Utilsikta dobbelpost. Endret 23. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg eksporterte som DV AVI og i den første (store) filen er alt iorden. Det var ikke før jeg komprimerte med AutoGK at feilen kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå