Bones83 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg får ikke kommet meg inn på javascriptlinker. når jeg fører musa over linken står det: "javascript:if(false);" nede på statuslinja og det skjer ingenting når jeg trykker på den. Jeg har prøvd å justere sikkerhetsnivået lavere, og installert nyeste Explorer. Kan noen hjelpe meg? Dette skjer på flere javascriptlinker. MVH Trond Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Om du har WinXP uten SP1, så kan det være problemet. Da må du enten få tak i SP1, Microsoft Virtual Machine eller Sun Java. Lenke til kommentar
Bones83 Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Det hjalp ikke å installere verken MVM, Sun Java eller Xp SP1. Samme problemet. Noen som vet om det er noe med instillingene mine? Og hvilke det er? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har du kanskje en popup sperre installert? Lenke til kommentar
Bones83 Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har installert Absubtract, men har det samme problemet når jeg fjerner filtreringa. Lenke til kommentar
Bones83 Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Kan det ha noe med Norton å gjøre? Har installert Norton Internet Security. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå