Gå til innhold

Feil med Nokia 6131

Anbefalte innlegg

Noen som har oppdaget noen feil med den..?

Jeg bestilte min og fikk den på Fredag. Jeg satt inn simkortet, telefonboken var der, mobyson-menyen var der. Men det var ikke noe dekning i det hele tatt!

Gikk ikke ann og ringe eller noe.

Så jeg ringte Nokia kundeservice, ble hendvist til en sånn Nokia butikk som fikser mobiltelefoner. Jeg gikk dit og ble fortalt at den var helt fortapt og jeg måtte få en ny fra Mpx.

Så nå siden det er lørdag må jeg høyst sansynelig vente helt til neste, neste uke.

Veldig frustrerende...

Vet noen om en side der det står hvilket mobil produsenter som har mest defekte telefoner? Altså de som er feilprodusert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjennom den tiden jeg har jobbet med mobiltelefoner så er det et merke som har minst feil hos oss, og det er Samsung. Det er generelt veldig lite med såkalte "barnesykdommer" på disse telefonene, og telefonene har det vært generelt lite feil på. Nokia har det vært mest feil på opp igjennom tiden. Det skal nevnes at de har skjerpet seg betraktelig de siste par årene. Men sommerens flopp, 6280, har igjen ført til at Nokia topper statistikken over produsenter som har feil. SE har også hatt en del feil, men de har vært relatert til feil som har oppstått etter en tids bruk, f.eks joystickproblemer på T610 og K750 osv.. Men noen SE-telefoner har også vært utsatt for barndomssykdommer, men ikke i langt nær så stor grad som Nokia sine modeller.

Så konklusjonen fra meg er at det virker som om Nokia bruker første partiet telefoner som en slags betatesting før den "endelige" programvaren kommer ut.

Har heller ikke funnet noen side som opplyser om feil. Tviler egentlig på at en side med pålitelig informasjon er å oppdrive, da informasjonen må stamme fra verksteder og produsentene selv. Og den informasjonen er ikke de så villig til å gi fra seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har oppdaget noen feil med den..?

Jeg bestilte min og fikk den på Fredag. Jeg satt inn simkortet, telefonboken var der, mobyson-menyen var der. Men det var ikke noe dekning i det hele tatt!

Gikk ikke ann og ringe eller noe.

Så jeg ringte Nokia kundeservice, ble hendvist til en sånn Nokia butikk som fikser mobiltelefoner. Jeg gikk dit og ble fortalt at den var helt fortapt og jeg måtte få en ny fra Mpx.

Så nå siden det er lørdag må jeg høyst sansynelig vente helt til neste, neste uke.

Veldig frustrerende...

Vet noen om en side der det står hvilket mobil produsenter som har mest defekte telefoner? Altså de som er feilprodusert...

6922626[/snapback]

Har opplevd det samme,fikk ny i butikken.Oppdaget det med en gang,ingen dekning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...