DatDude Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 jeg skal i gang med mitt første bil anlegg, og har dette i tankene: Pioneer DEH-P5800MP Infinity Reference 6510CS Component System Infinity KAPPA Perfect 10.1 spørsmålet mitt er så, hvilken type sett/forsterker bør jeg velge? monoblokk til sub å komp sett på spiller, 2 kanals til sub å komp sett på spiller eller 4 kanals til sub å komp sett? vil gjerne ha råd til hvilken forsterker jeg bør velge og innspill på spiller, komp sett og sub:) er takknemlig for alle svar:) PS alt skal kjøpes av bilradiospesialisten og har maks 2500 til forsterker. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Om du velger å kjøre komp settet på spilleren så er det vel utvilsomt bedre å kjøre subben med en monoblokk enn en brokoblet 2-kanaler. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg ville kjørt en 4-kanaler for å få alt på ekstern forsterker. Har ekstremt dårlige erfaringer med å kjøre noe på spiller og noe på forsterker. Har alltid blitt MYE bedre å få alt på forsterker(e). Lenke til kommentar
DatDude Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 satser på en 4 kanals forsterker jeg, men har noen forslag til hvilken? som sagt tidligere har jeg 2500kr til rådighet, og skal kjøpes på bilradiospesialisten. tenkte kanskje JBL GTO-4060 Jubileumsmodell 1790,- er det noe å satse på? Lenke til kommentar
icer Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) *Fjernet* Spørsmål kommer i ny tråd... Endret 28. september 2006 av icer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå