Mott Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 HEI!! HAR ET PROBLEM SOM DU SER SÅ ER CAPS LOCK PÅ OG FÅR DET IKKE AV: HAR ETT LOGITECH MEDIA TASTATUR; NOEN SOK VET HVA SOM ER GALE? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nye drivere gjør kanskje susen? Lenke til kommentar
Brend1 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Regner med at du har prøvd å trykke på caps lock.. Prøvd å ta ut USB kontakten og setta den inn igjen meiner det er USB det bruker.. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du vet at om caps lock er PÅ, så kommer ikke semi-kolon isteden fra kolon.. Det er helst om en holder inne SHIFT hele tiden.. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 sikker på at ikke shift knappen din er ødelagt da? fordi om du har på caps-lock så vil ikke det bli kolon og semikolon. Og har caps-lock hengt seg opp, og man holder shift inne blir bokstavene små. Prøv og bytt tastatur? Eller ville du bare lage en tråd fordi du kjedet deg? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Shift knappen som er gale da kanskje? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Og en kan holde skift inne for å få motsatt effekt..... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) DET ER IKKE BARE CAPS LOCK SOM IKEK FUNGERER HELT BRA SCROLLE HJULET FUNGERER HELLER IKK PÅ MUSEN: OG SEMI KOLNON( VAR ET KOMMA: NOEN SOM VET HVA PROBLEMET ER; HAR NEN EN MÅTE Å FJERNE ALLE MUS OG TASTATUR DRIUVERE PÅ? NÅR JEG SKAL MARKERE NOE I WINDOWS ER DET HELT RART OGSÅ: ER IKKE FORDI JEG KJEDER MEG Endret 23. september 2006 av Mott Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 nå fungerer tastaturet fungerte og skifte det: men har fortsatt problemer med musen og det å markere ting?? noen som vet hvorfor dette skjer Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 har også et annet problem når jeg åpner en link åpner en ny side sånn som nå når jeg skulle skrive dette så kom det opp en nytt vindu; vet dere hvorfor? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hva med tall? du må laste ned driverne på nytt... evnt reinstallere driverne.. skjekk batteri, hvis det er trådløst... er det et "sett" med mus og tastatur? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 nei er en MX 518 og nå et gammelt tastatur sånn som en får emd Pc alt med ledning. men tror ikke det har noe med driverne å gjøre. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 nå fungerer alt helt fint. men jeg har ingen anelse hvorfor, men uansett takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå