I.A.G. Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg har et lite problem med iTunes. Jeg har installert det på PC-en til søstera mi, og får denne feilmeldingen når det startes opp i hennes bruker: Når jeg starter det opp i min egen brukerkonto, virker alt som det skal. Jeg mistenkte at problemet var at hun hadde endret navn på "Min musikk"-mappen, men da jeg endret det tilbake, så det ikke ut til å hjelpe. Jeg har også prøvd å installere iTunes på nytt, men det hjalp ikke. Noen som har forslag til hva som kan gjøres? Endret 31. oktober 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
salah Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Sjekk om alle har skrivetilgang i mappa Min musikk. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 iTunes-mappa er definert i meny Edit - Preferences, fane Advanced, underfane General. Sjekk/endre til noe du vet finnes og hun kan skrive til. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Takk for svar! Jeg har nå prøvd å åpne iTunes i min bruker og endre mappeplasseringen. Det hjalp ikke. Jeg prøvde så avinstallere alt for så å installere det på nytt (den nye versjonen) i brukeren til søstera mi. Det virker fortsatt ikke. Vurderer å opprette brukeren på nytt, men hadde vært fint hvis noen hadde et bedre forslag. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Det fungerer jo for din bruker allerede sa du. Hva står det for mappeplassering i hennes bruker ? Og kan hun skrive dit ? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Det fungerer jo for din bruker allerede sa du. Hva står det for mappeplassering i hennes bruker ? Og kan hun skrive dit ? 6959838[/snapback] Det vet jeg ikke, får jo ikke åpna det i hennes bruker. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Endte med at jeg opprettet brukeren på nytt. Nå funker det i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå