CyberKenny Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Er det noen som kan hjelpe meg med navn på forlag og kryssordbok med ordspråk/ordtak? Eksempel på ordtak: Hvis det står "sortere" i kryssordet skal det bli en setning, kan det bli "Skille klinten fra hveten". Jeg har lenge vært på jakt etter en bok ved navn "Kryssordløser" forlag Orion som visstnok "Se og Hør Kryss og Quiz" har brukt, noen som har hørt om den? Jeg siterer herved min mor i sin håpefulle jakt på en kryssordbok som jeg ikke egentlig tror finnes, men hvis dere har noen forslag hadde det vært utrolig kjekt! Det kan med fordel nevnes at hun har lett etter den i flere år... På forhånd takk for svar CyberKenny Lenke til kommentar
Barnes_ Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med navn på forlag og kryssordbok med ordspråk/ordtak? Eksempel på ordtak: Hvis det står "sortere" i kryssordet skal det bli en setning, kan det bli "Skille klinten fra hveten". Jeg har lenge vært på jakt etter en bok ved navn "Kryssordløser" forlag Orion som visstnok "Se og Hør Kryss og Quiz" har brukt, noen som har hørt om den? Jeg siterer herved min mor i sin håpefulle jakt på en kryssordbok som jeg ikke egentlig tror finnes, men hvis dere har noen forslag hadde det vært utrolig kjekt! Det kan med fordel nevnes at hun har lett etter den i flere år... På forhånd takk for svar CyberKenny Nå ser jeg at denne tråden er 3 år gammel, men om du fortsatt lurer: Jeg ville gått til det nærmeste du kommer drømmeboken din ved å bruke kryssordleksikon på internett. Du har ikke gitt deg med kryssord selv om du aldri fant kryssordboken? Du kan jo alltids lage en slik bok før du begynner å lage kryssord selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå