Gå til innhold

Asus p5w dh deluxe og trådløs nettverk problem

commi

Anbefalte innlegg

Har et problem med at nettverkskortet mitt blir frakoblet når jeg spiller spill. Er ganske sikker på at det har noe med system temperaturen å gjøre, siden dette skjer hver gang jeg nærmer meg 39-40 grader i system temperatur. Har prøvd 2 forskjellige trådløse pci kort (linksys og cnet) og begge skal tåle mye varme (-20-70 grader på cnet kortet). Har nyeste driverne til begge nettverkskortene jeg prøvde og hk bios er 1305. Er det noen som veit hva annet jeg burde prøve for å blit kvitt problemet ?

Endret av commi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et problem med at nettverkskortet mitt blir frakoblet når jeg spiller spill. Er ganske sikker på at det har noe med system temperaturen å gjøre, siden dette skjer hver gang  jeg nærmer meg 39-40 grader i system temperatur. Har prøvd 2 forskjellige trådløse pci kort (linksys og cnet) og begge skal tåle mye varme (-20-70 grader på cnet  kortet). Har nyeste driverne til begge nettverkskortene jeg prøvde og hk bios er 1305. Er det noen som veit hva annet jeg burde prøve for å blit kvitt problemet ?

6922287[/snapback]

hvorfor bruker du ikke det integrerte WLAN kortet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har kobla meg til det trådløse kortet på hovedkortet. Har blitt kvitt problemet med at jeg blir helt kobla fra nettet, men i stede så får jeg ping spikes når jeg spiller. Har nyeste driver på det integrerte nettverkskortet og har prøvd med og uten overklokking uten at det har blitt noen forandring på problemet :(

Lenke til kommentar

Jeg tillater meg å sutre litt her jeg og, jeg aktiverer mitt trådløse nettverk på P5W DH kortet mitt, hvilket går helt fint, kjører det altså i accesspoint modus for å gi nett til en bærbar jeg har. den bærbare finner nettet, men så snart jeg prøver å koble til ser jeg at det trådløse nettverket på P5W DH begynner å hente nettverksmaske, og slik holder deb på og jeg får liksom aldrig koblet til med den bærbare. Hva skyldes dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...