S61N Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Var ein tur på Street Legal på Forus (Stavanger) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har bare en ting å si: ALTFOR MANGE BILDER! Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Syns også det var for mange bilder. Det var også kjedelige, og lite gjennomtenkte bilder. Men jeg vil si litt om det bildet du hadde tatt av den røde bilen. Hvorfor sette du kameraet så mye på skjeive? For meg funker det aldri å se et skjevt bilbilde. Min reaksjon til slike bilder blir bare at jeg automatisk retter opp bildet med å skråstille hodet. Det er mange som gjør dette. Jeg tror noen gjør det for å få mer action i bildet. Men jeg føler ikke at det blir det. Så det med vinkling er noe man må tenke godt over før man tar bilder! Men det er en grei dokumentasjon av et biltreff, som du kan vise til dine kompiser å si at det var drittøfft å være der =) Endret 23. september 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 For mange bilder, selvom noen av de var tøffe. Er enig med det Antarctica sier om den rød bilen. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 .....Det gikk fra ALT for mange til....ingen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå