djheaven Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ja,nå gjør jeg et siste forsøk å få tak i POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe kort Jeg har et fra før,og skal opp med en til pc,og skal ha samme korte. Men jeg finner ikke noen plasser der de selger det. Er det noen som har sett det korte til salgs noen plass,eller har liggende som de skal kvitte seg med? Vær så snill å si fra da,og hvor dere så korte til salgs Takker Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Her har du eit 7800GT kort som er på lager. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du skal kjøre 2 i SLI!? Om ja så behøver du ikke akkurat samme produsent. Dvs su kan kodt kjøpe et kort fra XFX eller lignende sålenge det baserer seg på G70 kjernen og har like mye minne. Se på bruktmarkedet. Skjermkort. Bare å lete litt. En god pris er rundt 1000 kr. Kanskje opp mot 1300, mener jeg. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Å,takker for det. ja,jeg skal sette systeme opp i SLI. Trodde man måtte ha to helt like kort så. Men takker for den infoen Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Må bare være 7800GT 256MB versjonen. Stortsett er det bare klistremerket som skiller de evt noe høyere klokk. I SLI vil de gå på frekvensene til det lavest klokkede kortet. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Se her. Burde fungere glimrende. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Oki. Takker så mye. Da er det bare å se litt på den linke ndin. Så ser man hva jeg finner på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå