Kjell Fisk Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei.. Er nesten nettopp ferdig med ei bok som het Eragon. Den likte eg veldig godt, og lurer på om noen kan hjelpe meg å finne lignende bøker. Har hørt at etterfølgeren Eldest er komt ut men finner den ikkje. Hr også hørt noe om Hans mørke materie/den mørke materie, men finner verken den ene aller den andre. Så takker for alle som kan hjelpe meg finne desse bøkene eller anbefale andre Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Kvar du har leita om du ikkje finn Eldest? Eg såg den i ein bokhandel før i veka, og Bokkilden har fleire utgåver. Den Mørke Materien er ein trilogi skrive av Philip Pullman. Bokkilden har denne òg, noko eit søk etter Philip Pullman viser. Til dømes denne. For fleire anbefalingar innan fantasy, les denne tråden. Forresten, det er rykta at den tredje boka i Inheritance-trilogien (Eragon osb.) skal heite Empire, og kome ut på seinsommaren neste år. Endå ein ting: Eragon har det vorte laga film av: http://www.imdb.com/title/tt0449010/ Endret 23. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Den filmen er faktisk under produskjson og det visste eg Skal jo også komme eit spill som heter Eragon. Forresten den linken til Den Mørke... Er det en bok med hele trilogien i? Endret 23. september 2006 av raging king Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Forresten den linken til Den Mørke...Er det en bok med hele trilogien i? 6922459[/snapback] Slik eg forstår det, so er det det ja. På omslaget det er bilete av står jo titlane på alle tre delene av den. Om du vil ha bekreftelse, send e-post til Bokkilden eller til forlaget. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gutten som har skrevet boken, skal visst ha vært kun 15 år, da han skrev den første boken. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Christopher Paolini byrja å skrive Eragon då han var 15 ja, men den vart ikkje gitt ut før fire år seinare (ikkje at det nødvendigvis er lang til å bruke på ei bok). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå