Piratpjokken Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Vel.. Siden det ikke er noen tråd oppe om din mening om Guild Wars preview eventen så lagde jeg en Dor de som ikke vet hva det er --> [www.guildwars.com] Personlig synest jeg det fortsatt har samme gode ånden som det har hatt! Meget morsomt og tidsfordrivende! Beordrings funksjonen elsket jeg! Meget bra Anet! En meget ( ! ) Sterk femmer til dere denne gangen også! Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Virker som de treffer blinken litt bedre med Nightfall enn med Factions. Det jeg har sett til nå virker bra. Så da er det bare å vente på "The real deal" Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vel.. Siden det ikke er noen tråd oppe om din mening om Guild Wars preview eventen så lagde jeg en Dor de som ikke vet hva det er --> [www.guildwars.com] Personlig synest jeg det fortsatt har samme gode ånden som det har hatt! Meget morsomt og tidsfordrivende! Beordrings funksjonen elsket jeg! Meget bra Anet! En meget ( ! ) Sterk femmer til dere denne gangen også! 6921956[/snapback] Jeg er helt enig i at det fortsetter den samme gode ånden fra Prophecis og Factions . Koste meg virkelig den helgen . En soleklar sterk femmer Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Genialt det Hero systemet :!: Spesielt monk hero som er boon prot Det var genialt Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Genialt det Hero systemet :!: Spesielt monk hero som er boon prot Det var genialt 6988271[/snapback] Kom meg aldri så langt jeg Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lurer litt her. Er det fordeler ved å ha factions fra før av eller blir det samme faen nå som nightfall kommer? Hva med den kontoen jeg har nå? Kan den brukes lurt? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Spiller heller liten rolle om du har Factions eller ikke. Du trenger ikke den på noen måte for å spille Nightfall. Når det er sagt så går du jo glipp av Assassin og Ritualist da, pluss at Factions har mye bra og by på i seg selv. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fikk bare prøvd såvidt, men Nightfall så adskillig bedre ut enn Factions. Factions gav ikke den samme gode feelingen som Prophecies, så her er det bare å glede seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå