bas Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Egentlig bare litt nysgjerrig på om det finnes noen norske X360 klaner der ute og hva slags spill som spilles. Selv veit jeg vel bare om to stykker for øyeblikket, det er Ghosts Of Norway og Clanbanan. Selv er jeg medlem av DVDF-Xbox, en britisk klan, men med mange norske medlemmer. Vi spiller det aller meste, men for egen del går det i GRAW og PGR3 for tiden i vente på COD3, Forza 2, RB6 o.l. Som sagt, synes det bare kunne vært litt gøy om det fantes andre norske X360 klaner der ute, alltid moro og sondere terrenget litt og få nye bekjentskaper Lenke til kommentar
doo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei, Spiller du Test Drive Unlimited? Jeg søker etter landsmenn som vil bli med i en norsk klubb. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=638518 Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 noen som spiller saints row her da? hehe ^^ Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Spiller desverre ingen av de to nevnte spillene nei, men mange andre i clanen gjør det, både engelske og norske Lenke til kommentar
enkisfranorgetsted Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Clan? Er liksom min egen klan jeg. Som ligger helt i toppen på min egen liste: Lenke til kommentar
ufin Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 har mekka en egen klan til chromehounds, ett spill du burde løp å kjøp, d e ett kungespill uansett, vi hete nu "snusNsmoke"... sku du ever ha lyst til å bynn å spell chrome.. så e du velkommen (vi e 4 normenn) Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ingen klan akkurat, men vi har blitt en liten gjeng nå på ca. 8 stk hver gang som spiller GRAW ganske mye for tiden. Jeg pleier å sette opp server i 7-8 tiden på kvelden, bare se etter SKELET... bør ligge høyt oppe på lista over servere, da jeg sitter på 50 mbit opp og ned Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ingen klan akkurat, men vi har blitt en liten gjeng nå på ca. 8 stk hver gang som spiller GRAW ganske mye for tiden. Jeg pleier å sette opp server i 7-8 tiden på kvelden, bare se etter SKELET... bør ligge høyt oppe på lista over servere, da jeg sitter på 50 mbit opp og ned 7079173[/snapback] Litt treig med å svare her ja Kunne vært kult å komme sammen for å spille GRAW en kveld ja, har spilt det så og så daglig siden det kom ut, dabbet av litt de siste ukene. Jeg/vi er veldig sære på hva slags gametype vi spiller da Holder oss kun til siege og blind siege, til nød team elimination sharpshooter. Men nå kommer det jo mange andre spill fremover også som jeg og resten av gjengen skal spille, så vil du/dere være med i clan så er det bare å spille litt med oss på liven og se om du/dere liker oss. Skal se om jeg finner serveren din en kveld, hvis ikke så er vi på serveren til "Schumi 77", han som hoster 99,99% av gangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå