Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Siden den forrige tråden min ang. dette ble stengt lager jeg en nye en... dette er oppsettet: "Innmaten" (skal kjøpe alt fra PC-Express). -Pris: 4785,- NZXT Lexa -Pris: 1049,- Razer Copperhead Tempest Blue -Pris: 495,- bZerk blålysende tastatur -Pris: 275,- Tror dette er skjermen -Pris: ?,- KOSS gamingheadset -Pris: 395,- Windows XP -Pris: 691,- Totalpris: 7690,- (uten skjerm) Har dere noen innspill på dette oppsettet? Det er tre webshopper jeg har linket til. Databutikken MicroPlex PC-Express Endret 23. september 2006 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ville heller kjøpt et Asus hovedkort, har selv et MSI hovedkort, oser ikke kvalitet for å si det sånn. Saitek Eclipse tastatur ville jeg heller kjøpt enn det tastaturet du har valgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=35148. ^^er dette bedre? EDIT: "temaet" er blått.. Endret 23. september 2006 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå