TCK Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei! Eg og ein kamerat lurer på å kjøpe ei RAM-DDR 256Mb 266MHz Elixir brikke fra pcmax.no . Er dette ei brikke som vil funke med mi Apacer 2100 266mhz 128 ddr ram brikke? Kjører Win xp. Har hørt at win xp ikke takler 2 minne brikker. Noen som har erfaring med den brikken? Noen som har hatt problemer med 2 minnebrikker i win xp?? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote:Har hørt at win xp ikke takler 2 minne brikker. Hvor har du hørt det?? Bare hiv inn en brikke til du,ikke noe problem med det.... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 jeg har 3 stk pc2100 256MB rambrikke jeg skal selge. merkene er: apacer,twinmos,eom. som nye med kvittering og 10 års garanti. ta kontakt :smile: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Til hvor mye?? Skulle helst hatt Apacer ass. Men vil ha ny minnebrikke.. Noen med erfaring til denne brikken eg lurer på å kjøpe?? Var foresten bøgge [ å noe mer] som sa at han hadde hørt at win xp ikke tålte 2 brikker... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har 3 brikker i mitt system, 2 nanja brikker, og 1 samsung. Alt går perfecto :smile: Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Kort fortalt: Learning the hard way.... Jeg har to minnebrikker av typen TwinMOS 256MB PC 2100 En med hynix-chips, og en med elixir-chips. Tweaket spenninga i bios fra 2.5 til 2.7 volt ---> Hynix-brikker lever i beste velgående....elixir-brikker lukter ennå svidd... (dette var i sommer) Moral: kjøp merkebrikker av god kvalitet. Styr unna Elixir. Sukk... Lenke til kommentar
TCK Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Men eg skal jo ikke klokke. skal bare spille og surfe og bruke photoshop og sånne små snax Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Kjører du standardhastighet bør det ikke være noe prob. Det kan selvfølgelig være jeg som var uheldig med akkurat den brikken... Menge hater Ibm her på forumet, mes jeg aldri har hatt en enste feil med de Ibm diskene jeg har eid gjennom tidene... Hvem vet... Lenke til kommentar
TCK Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 ok... noen som har erfaringer med pcmax på retur? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 ?? Noen som har erfaring med pxmax angående retur?? Bestilte brikkene i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå