HFL Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Har i det siste merka at subwoofern skurrer, eller blafrer på en måte, spiller i hvertfall ikke rent, vanskelig å forklare, men kan dette være et tegn på at jeg har klart å sprenge subben? ... og kan man kjøpe ekstern sub å koble til annlegget eller må jeg ha sub fra logitech? ( om jeg skulle bli nødt til å kjøpe ny.. ) Endret 23. september 2006 av HFL Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kjøp deg noen skikkelige høyttalere heller Lenke til kommentar
HFL Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) har litt mangel på penger for tia... og syntes da høytalerne spilte fint jeg, helt til subben begynte å skurre.. Har noen et godt forslag til en sub som funker med resten av høytalerne? Endret 23. september 2006 av HFL Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 det kan være en jordingsfeil i forsterkeren Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 kanskje basselementet som er gåent. Det kan du teste med å skru opp subben og koble basselementet til en annen forsterker. Skurrer da, kan du prøve å kjøpe nytt element, vil i så fall anbefale noe fra CV Lenke til kommentar
HFL Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 har ingen andre forsterkere å koble til.. mn hvor mye koster et CV 8tommer basselement a? Lenke til kommentar
HFL Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 et under har skjedd, skurrelyden har plutselig forsvunnet, og bassen smeller hardere og spiller dypere enn noen gang, hele skrivebordet rister med volum på midten..!=S noen som veit hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå