monzilla Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Alt i alt, hva er egentlig den som uten tvil står på plass nr 1? Prisklasse maks 15000? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ingen klare svar på det. kommer ann på hva som er viktigst fo rden enkelte. er vekten vektig velger du kanskje Dell X1, er ytelse viktig velger du en annen, er batteritid viktig velger du kanskje en tredje, og er design viktig velger du kanskje en femte i tillegg har du pris, skermoppøsning, skjermstørrelse funksjonalitet osv. er ingen som "uten tvil" står på plass nummer en. vær litt mer spesifikk på hva du vil ha, og vi kan kanskje hjelpe deg bedre Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Siden du ikke har satt noen kriterier enda, så kan jeg jo slenge ut et forslag her.. Hva med LG T1? Har denne selv og er kjempefornøyd... Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Lenovo Thinkpad X60S. Fikk min idag. Om du klarer deg uten optisk enhet, så har den så og si alt av stæsj man behøver og litt til. Jeg er hvertfall strålende fornøyd etter noen timer med leking her nå Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hadde en tråd som ingen ville svare på Vil ikke velge Dell, liker ikke å få en pc som er ferdiginstallert med masse skit jeg aldri bruker. Har sett på LG, den ser veldig interssant ut. Hva er optisk enhet? Vet dere om de nevnte pcer her kommer ferdiginstallert? Vet at asus leverer uten.. takk for svar folkens EDIT : er ute etter en med 12" skjerm og 1024 mb ram Endret 23. september 2006 av monzilla Lenke til kommentar
fudun Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Selv vurderer jeg denne: Toshiba U200-153: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...76;c:36159;r:pg Billigste jeg finner som veier under 2 kg. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hva med en Dell Latitude D420? Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hadde en tråd som ingen ville svare på Vil ikke velge Dell, liker ikke å få en pc som er ferdiginstallert med masse skit jeg aldri bruker. Har sett på LG, den ser veldig interssant ut. Hva er optisk enhet? Vet dere om de nevnte pcer her kommer ferdiginstallert? Vet at asus leverer uten.. takk for svar folkens EDIT : er ute etter en med 12" skjerm og 1024 mb ram 6923024[/snapback] Optisk enhet aka. CD/DVD-spiller/-brenner Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Får vel min D420 på onsdag så kan skrive litt om hvordan er da. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Det hadde vært veldig allright om du hadde gjort det. Jeg må si at jeg er veldig skeptisk til pcer der windows og alt er forhåndsinstallert. Har hørt at man ikke får windows-cd med en gang! Håper du kan ta dette med når du gir oss en liten evaluering. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når en konfigurer laptop på dell så står det hverfall "Ekte Windows® XP Home Edition, SP2 (NTFS)(+ Media)" Det må jo bety at det følger med xp på cd. enten vanelig xp eller recovery. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei. Har nå fått laptopen og fått brukt den litt. Så lang kan jeg si at den er fantastisk, med et untak. Hadde litt problemer med å få logget på nettverk med wlan men det var sikkert et eller annet jeg gjorde feil. Fikk med XP Pro cd, uten noe dell programmer ol på. Det er også 3g kort i pcen som jeg ennå ikke har fått prøvd men skal teste det snart og kan skrive hvordan det gikk. Fikk litt over 4timer på batteriet med å surfe på nettet og chatte litt på msn. Meget god laptop, anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå