OBERST Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei. Har holdt med Barcelona i mange år og nå vil jeg kjøpe H06/07, men finner ingen steder der de har med Unicef på (sponsor) noen som har linker til der de selger med Unicef på? Takker meget for svar! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Har du prøvd her? Endret 23. september 2006 av AlbariaSnalbaria Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Så ikke noe der! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Tror ikke det har kommet noen offisielle utgivelser fra FC Barcelona sin side. Det nærmeste du kommer er forfalskninger(?) som selges på Ebay. PS: Jeg er ikke sikker, men ser iallefall at de ikke selger noe på sin offisielle nettbutikk. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg vet, men en jeg kjenner/vet om som heter Jarlito som er i kontakt med klubben ofte han bor selv nede i Barcelona. Der nede i butikkene selger de draktene med sponsor på. Han lurte på om han skulle ta med en drakt ned til Norge når han kom hit i Oktober. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 I butikkene ja. Det er nok av samme typen som man ser på diverse torv og boder her til lands, ergo falske (uoffisielle). Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Nei, de er ekte! De som er nede i Barcelona, hvis ikke kan man jo kjøpe på Camp Nou Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg så de ekte da jeg var i spania i sommer, men det hjelper jo deg lite:D Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Ja, men hvis jeg vet om noen som skal til spania eller noe så skal jeg be de kjøpe enn hvis ikke jeg skal ditt selv.. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ja, men hvis jeg vet om noen som skal til spania eller noe så skal jeg be de kjøpe enn hvis ikke jeg skal ditt selv.. 6928505[/snapback] Man kan bestille fra hjemmesida dems, men så ikke at du kunne få Unicef frampå, den var helt blank, jeg gikk ikke videre i bestillinga, så bare på drakta. Kan godt hende det er mer der, du kan jo sjekke selv Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Har sendt e-mail til hjemmesiden deres dette fikk jeg i svar: Dear Sir, Many thanks for your interest in shop.FCBarcelona.com. Unfortunately we do not stock yet the Barcelona Home Shirt with the UNICEF logo, you are looking for and we do not have an exactly date to receive them. As soon as we receive them the image will be available in the website. If we can be of any further assistance, please call the order hotline number below and our experienced sales team will be more than happy to help. We look forward to hearing from you again soon. Kind regards, Customer Service shop.fcbarcelona.com +34 934 923 111 Så får se utover om det står noe mer, venter i spenning vil så EVIG ha drakta med sponsoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå