Lefse Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det noen som vet hvor langs slaglengde det er på 8" elementne i CV VE-8F? Greit å vite så jeg ikke spiller så hardt at jeg ødelegger de. Effektforsterkeren jeg bruker er en Cambridge P500 med 2x65 watt kont., er denne sterk nok? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 jeg har ikke uber peil, men jeg tror ikke du får sprengt cvene med Cambridge P500. og en annen ting er at du hører når du drar det for høyt, da skrur du ned vil du vite mer så ta å post på www.avforum.no Seph Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 hm, okei er som jeg trodde da, hehe. men er fortsatt nysgjerrig på slaglengden på elementene Lenke til kommentar
inept Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hm, okei er som jeg trodde da, hehe. men er fortsatt nysgjerrig på slaglengden på elementene 6924273[/snapback] Tror ikke du trenger å bekymre deg over å sprenge dem for å si det sånn... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Er ikke redd for å sprenge de lenger, bare greit å vite hva slaglengden er. Min teori er mellom 1 og 2 cm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå