merkur Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Vet ikke om dette er det riktige stedet å poste dette men fant ikke noe annet sted (alt for mange kategorier her, går helt i surr ). Uansett... Jeg har hørt man kan taste inn "koder" med DVD-fjernkontrollen for å få DVD-spilleren til å spille av formater den ikke kan spille av. F. eks. DivX som ikke alle kan spille av. Er dette sant? Hvis ja, noen som vet om en webside de har slike koder? Har søkt litt rundt på google uten å lykkes. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hvorfor skulle de som lager dvd-spilleren gjøre noe slikt?? når de kan spille av f.eks DivX er den jo mer verdt, og sikkert vanskeligere å lage... tviler sterkt på at dette er sant, har aldri hørt om det... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mange DVD-spillere som kan gjøres sonefri på den måten, sikker på det ikke er det du mener? Lenke til kommentar
merkur Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Nja, hørte at det skulle gå ann å taste inn koder sånn at den kunne spille av det meste.. Bl. a. DivX/XviD. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Ja! da har jeg endelig laget en uberDVD-spiller som kan spille av alle formater! Men for å selge mye dårligere tar jeg heller å skjuler disse funksjonene med koder! Slik at bare de som vet kodene kan dra nytte av produktet mitt! Eh? Høres ikke logisk ut i mine ører. Endret 23. september 2006 av Speik Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 http://www.videohelp.com/dvdhacks.php her finnes koder til de fleste dvd-spillerne, kodene gjør en sone 2 spiller til sonefri. dvs at man kan spille dvd filmer fra hele verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå