nacho Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Da har IGN gitt et preview på Gears of War som ble vist bak lukkede dører på TGS. http://xbox360.ign.com/articles/734/734793p1.html "The frame rate seemed more stable than the last few times we've seen this one, which is definitely good to see. Though there are plenty of cover options for Gears of War, we're hoping the gameplay manages to stay interesting over 10 hours." Godt at frameraten er bedre enn siden sist vi så dette. Håper at vehicle-gameplayet samt småfinessene som reloading-minigames vil hjelpe på å holde det interessant over de 10 timene! Endret 23. september 2006 av nacho Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Though there are plenty of cover options for Gears of War, we're hoping the gameplay manages to stay interesting over 10 hours 10 timer bare? Da må MP være forbaska bra Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 10 timer er jo nærmest standarden på vestlige actionspill for tiden. Condemned tok meg 10 timer. Condemned var kjempebra. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Virker som mange nye spill ikke har stort mer enn 10 timer. Coop over hele singleplayer kampanjen veier jo opp da men. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er jo sagt at Multi Player er enormt bra og dem har vist lagt mye tid i den! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 10 timer er greit for meg. Kommer til å bruke mest tid på multiplayer likevel. Blir vel en del co-op også. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 RE4 brukte eg over 20 timer på og runde.. forsatt noen vestlige spill som klarer og strekke ut tiden.. Med GOW blir det bånn gass action i ti timer så det blir sikkert kjempebra.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Condemned var over på 5 timer og RE 4 var over på 15. Håper virkelig spill fremover blir lange Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 No har vel Epic games aldri laga nokre episke single player-delar sovidt eg veit . Men det har aldri stoppa multiplayerane frå å vere heilt geniale . Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 La merke til at IGN bruker datoen 24. november her i EU. Birger Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) No har vel Epic games aldri laga nokre episke single player-delar sovidt eg veit .Men det har aldri stoppa multiplayerane frå å vere heilt geniale . 6921773[/snapback] Unreal var ganske så episk for meg (og mange andre og)- det var vel Epic. Et fantastisk spill i sin tid. Men teller du bare antall timer hard core gamere bruker på å løse de? Endret 23. september 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 RE 4 ikkje vestleg spel! Det lengste vestlige spelet eg har spelt dei siste åra er faktisk Doom 3 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 capcom...ftw... stemmer.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 RE 4 ikkje vestleg spel! Det lengste vestlige spelet eg har spelt dei siste åra er faktisk Doom 3 6922115[/snapback] Som var for langt etter min meining, i og med at det var så fantastisk hjernedødt. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Lange spill er oppskrytt. Korte spill med god gjenspillbarhet er bedre, synes jeg. Endret 23. september 2006 av arnegn Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Helt enig! Jeg har ikke tålmodighet til lange quest som varer i 20 timer+. Men når gjenspillbarheten er god, så spiller jeg gjerne tiltler opp igjen. Til dere som rusher gjennom Condemned på 5 timer. Spiller dere spillet med innlevelse, eller er det på med stoppeklokken og bånngass linært mot slutten? Husker gode gamle Lucas Art spillene som Monkey Island, Zak McCracken, Maniac Mansion osv... Spilte man de rett etter en walkthrough/løsning, så var spillet over på 2-3 timer. Gikk man rundt og forsket og tenkte, så varte spillene for min del som regel opp mot 15 timer. Lå i sengen om kvelden og stirret i taket og lurte på hvordan i huleste jeg skulle løse de forskjellige puzzles. Om Gears of War gir meg 10 timer god story mode, og masse online gøy, så er jeg mer enn fornøyd jeg. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 10 timer er jo nærmest standarden på vestlige actionspill for tiden. Condemned tok meg 10 timer. Condemned var kjempebra. 6921274[/snapback] når folk sier at de bruker 10 timer, bruker jer 30 timer. er kanskje ikke så kjapp i skallen Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 5 timer brukte jeg med normal spilling. Lette tom. etter døde fugler og "metal basr" så ofte jeg kunne. Men spillet er ikke så langt fordi det ikke er puzzles der. Hvor man må backtracke eller slite for å finne veien! Det er så og si en "rød linje" du følger og ganske lett å navigere her. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Først spiller man igjennom spillet på medium vanskelighetsgrad også hard. Da har man plutselig 20 timer underholdning Endret 23. september 2006 av Frezz Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 De ingame videone ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå