Gå til innhold

Gears of War på TGS

nacho

Anbefalte innlegg

Da har IGN gitt et preview på Gears of War som ble vist bak lukkede dører på TGS.

http://xbox360.ign.com/articles/734/734793p1.html

"The frame rate seemed more stable than the last few times we've seen this one, which is definitely good to see. Though there are plenty of cover options for Gears of War, we're hoping the gameplay manages to stay interesting over 10 hours."

Godt at frameraten er bedre enn siden sist vi så dette. Håper at vehicle-gameplayet samt småfinessene som reloading-minigames vil hjelpe på å holde det interessant over de 10 timene!

Endret av nacho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No har vel Epic games aldri laga nokre episke single player-delar sovidt eg veit ;) .

Men det har aldri stoppa multiplayerane frå å vere heilt geniale :dribble: .

6921773[/snapback]

Unreal var ganske så episk for meg (og mange andre og)- det var vel Epic. Et fantastisk spill i sin tid. Men teller du bare antall timer hard core gamere bruker på å løse de? :)

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Helt enig!

Jeg har ikke tålmodighet til lange quest som varer i 20 timer+.

Men når gjenspillbarheten er god, så spiller jeg gjerne tiltler opp igjen.

Til dere som rusher gjennom Condemned på 5 timer. Spiller dere spillet med innlevelse, eller er det på med stoppeklokken og bånngass linært mot slutten?

Husker gode gamle Lucas Art spillene som Monkey Island, Zak McCracken, Maniac Mansion osv...

Spilte man de rett etter en walkthrough/løsning, så var spillet over på 2-3 timer. Gikk man rundt og forsket og tenkte, så varte spillene for min del som regel opp mot 15 timer.

Lå i sengen om kvelden og stirret i taket og lurte på hvordan i huleste jeg skulle løse de forskjellige puzzles.

Om Gears of War gir meg 10 timer god story mode, og masse online gøy, så er jeg mer enn fornøyd jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...