Reeve Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hei! Jeg har bestillt vannkjøling, (Corsair Nautilus 500) og skal kjøpe meg vannblokker til GPU og chipset. På Microplex finner jeg to stk, men de heter GeForce 6600 GT Type 1 og Type 2. Hvilken av disse passer til Mitt Gainward GeForce 6600 GT 256 Mb? Hvis det har noe å si, så har jeg i hvertfall kjøpt det kortet sommeren 2005, dvs. litt over et år siden, og det har 256 Mb, som det står, mens vanlige 6600GT har 128 Mb. PS: Jeg har en Intel P4 "Presscott" 3.2 Ghz (har fått den stabil på 3.66 Ghz, med stille kjøling, og bare kjøleribbe på HK, og ingen kjøling på minne. Tror dere jeg kommer lengre med vannkjølingen?), ASUS P4P-800 SE, sammen med 1 Gb minnemodul fra Crucial (ikke så god til overklokking) Vil jeg få presset litt ekstra ut av den, om jeg kjøper vannkjøling til den og? eller hoder det med små kjøleribber på minnebrikkene, og en vifte over? Takker for alle svar Endret 23. september 2006 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå