kimkristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei jeg trenger en ny fram skjerm og felg foran til min yamaha dtr hvor kan jeg få kjøpt det og biligst mulig. er det noen priv personer som har dette så kan jeg bytte i en polini trimer Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei jeg trenger en ny fram skjerm og felg foran til min yamaha dtr hvor kan jeg få kjøpt det og biligst mulig.er det noen priv personer som har dette så kan jeg bytte i en polini trimer 6920879[/snapback] Der du kjøpte sykkelen hvis du ikke kjøpte den brukt da ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei jeg trenger en ny fram skjerm og felg foran til min yamaha dtr hvor kan jeg få kjøpt det og biligst mulig.er det noen priv personer som har dette så kan jeg bytte i en polini trimer 6920879[/snapback] Spør heller på kjøp og salg seksjonen på www.mopedportalen.com Lenke til kommentar
kimkristian Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 den er brukt 94mod Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 på speed bestiller de plastikk til dtr gml.type. og en felg finner du garantert på mopedportalen.com Lenke til kommentar
griped Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei jeg trenger en ny fram skjerm og felg foran til min yamaha dtr hvor kan jeg få kjøpt det og biligst mulig.er det noen priv personer som har dette så kan jeg bytte i en polini trimer 6920879[/snapback] jeg har framfelg til deg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Crosser-framskjermer (f.eks. Yamaha YZ125) passer på DTR og finnes uoriginale hos diverse cross-forhandlere fra ca. 150kr. og opp. Jeg hadde Honda CR250-framskjerm på min DTR. De originale DTR-skjermene beskytter beina litt bedre mot vann ved kjøring i regnvær etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå