Enviro Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Edit: Endret inlegget litt siden problemstillinga endret seg. Hei folkens! Jeg har tidligere klokket cpuen (x2 3800+) til 2,4GHz og en volt på 1,55, men etter en reset av bios og format av harddisk så får jeg ikke gitt mer enn 1,50V . Dermed har jeg måttet klokke ned for å få stabilt system. Asus A8N-SLI Premium Spec i profilen. Før reset: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Etter: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen der som vet hva som har skjedd? Endret 25. september 2006 av Enviro Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hvis cpu sviver fint med den klokkefrekvensen, ikke sett opp volten, det eneste det hjelper er at cpu blir varmere! Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har hatt 1,55V før helt problemfritt så varmen er ikke noe problem. Jeg vil gjerne kjøre den på 2,4GHz, men får kun gitt 1,50V. Jeg klarer dermed ikke mer enn 2,2 for å ha et 100% stabilt system Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 kanskje en bios flash gjoer susen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå