Mattlakk Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei, spiller i et Punkrock band, skulle gjerne hatt en hjemmeside der jeg slipper å bruke Ftp, dvs at jeg kan logge inn og gjøre det meste derifra.. Kan å bruke Ftp, men syns det er litt mye stress Det jeg ser etter er at jeg kan logge inn, Gjøre om tekst på alle sidene, bl.a på "om oss" "media" Også vil jeg at man kan laste opp bilder og sanger hvis man er logget inn seff, Også vil jeg gjerne at hvert medlem kan logge inn og gjøre om bilde og tekst om seg selv! Ikke no avansert Design, men må være kult! med punkfarger, hehe! Hvor mye vil noe sånt koste meg? Og MÅ jeg kjøpe den hvis den ikke blir bra? Får jeg sett en Sample før jeg kjøper den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 er det ikke bedre å spørre i webdesign-forumet Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du trenger vel egentlig bare å customize designet til f.eks bloggsystemet Wordpress til dette? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er «bare» å lage en template til Wordpress, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå