CruellaDeVille Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hva betyr dette? <div style="position:relative; width:600px; height:750px; background-image:url(media/grafikk/bakgrunn.jpg); margin:auto; -"adbe-g:p";> da adbe-g:p-biten Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ser ut som en feil, er hvertfall valid kode det der. Bruker adobe golive? Hadde du googla hadde du funnet endel treff på det. Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Ser ut som en feil, er hvertfall valid kode det der. Bruker adobe golive?Hadde du googla hadde du funnet endel treff på det. 6920755[/snapback] Både ja og nei. Jeg fikk 74 treff på google, men ingen av de som eksplisitt nevner hva "adbe-g:p" er. Alle omhandler andre problemer, og adbe-g:p er bare en del av kildekoden. Men utifra din forklaring skjønner jeg at det er noe røkkel go live hiver inn. Hvis du vet hvilken praktisk betydning det har blir jeg veldig glad hvis du poster det Endret 23. september 2006 av CruellaDeVille Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har ikke peiling. Men det ødelegger koden din. Prøver du å validere vil du få ørten feil på akuratt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå