rag-fo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 .....og der har prisnedsettelsen kommet til meg på sms. (Har foreløpig ikke kommet på nettsiden) Reduksjon til alle fast og mobiltlf fra kr 0,75 til 0,69 pr min. Med halvering av kilob prisen og 0,29 pr min, mellom Talkmoreabonnementer.... ser jeg ingen grunn til å "titte på andre" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 69 øre gjelder fra 01.12 og er et enda bedre tilbud for oss som kunder. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg må inrømme at jeg opplever Talkmore som meget handledyktige. Når de innser at de begynner å ligge bakpå, smeller de til med en prisnedsettelse! Kundesupporten dems (Nå med online chat) er også fantastisk! Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Enig at Talkmore viser handlekraft. Pris nedsettelsen fikk jeg vite om en dag etter vårt "opprop" fra 854 fornøyde kunder av Talkmore, 3 dager før den 1. desember. Håper og trur at "oppropet" hadde noe med det å gjøre. Flott Talkmore! Lenke til kommentar
John81 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Finnes det FriFamilie i Talkmore? Mvh John Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva i all verden fikk deg til å fortsette en tråd som er over 2 år gammel? Men for å svare på spørsmålet: Nei. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja skulle man først grave frem en gammel tråd kunne man funnet en som svarer på spørsmålet værtfall Tråd: Talkmore og fri familie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå