Blodpudding Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen steder leser jeg at denne har radio, i prisguiden står det at den ikke har det, det står heller ikke nevnt hos nettbutikkene. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte om den radio eller ikke? Hvis den har radio, hvordan er kvaliteten, mye skurring når du er ute å går? Hvis den ikke har radio, tror jeg det blir Ipod nano. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen steder leser jeg at denne har radio, i prisguiden står det at den ikke har det, det står heller ikke nevnt hos nettbutikkene. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte om den radio eller ikke? Hvis den har radio, hvordan er kvaliteten, mye skurring når du er ute å går? Hvis den ikke har radio, tror jeg det blir Ipod nano. På forhånd takk! 6920548[/snapback] Europeiske har ikke radio, amerikanske har det. Tror den europeiske mangler radio fysisk, fordi en dude hadde bytta til amerikans FW og radioen virket ikke selv om den kom opp i menyen da Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis den ikke har radio, tror jeg det blir Ipod nano. 6920548[/snapback] Do as you please, men jeg må si Sansa'en sparker rumpe i forhold til Nano! Jeg har hørt mye stygt om Nano, slik som kompabilitetsproblemer, kvalitetsproblemer, dårlig skjerm osv. Jeg vet ikke hvordan de nyeste er, men jeg vet i hvert fall at Sansa er svært bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis den ikke har radio, tror jeg det blir Ipod nano. 6920548[/snapback] Do as you please, men jeg må si Sansa'en sparker rumpe i forhold til Nano! Jeg har hørt mye stygt om Nano, slik som kompabilitetsproblemer, kvalitetsproblemer, dårlig skjerm osv. Jeg vet ikke hvordan de nyeste er, men jeg vet i hvert fall at Sansa er svært bra! 7046196[/snapback] Jupp. Blir som å kjøpe en lada istedetfor ferrari fordi ferrarien ikke har ekstrahjul inlkudert, når ferrarien er billigere og ladaen heller ikke har ekstrahjul ^^ Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis den ikke har radio, tror jeg det blir Ipod nano. 6920548[/snapback] Do as you please, men jeg må si Sansa'en sparker rumpe i forhold til Nano! Jeg har hørt mye stygt om Nano, slik som kompabilitetsproblemer, kvalitetsproblemer, dårlig skjerm osv. Jeg vet ikke hvordan de nyeste er, men jeg vet i hvert fall at Sansa er svært bra! 7046196[/snapback] Har den nyeste Nano-en (8GB), og har ikke opplevd problemer med kompabilitet eller kvalitet. Skjermen kunne dog ha vært en god del bedre. Nano-ens fordel er at den tynnere og lettere enn Sansa-en. De færreste bruker vel en så liten spiller (skjerm og minne) til å se på video? Vurderte Sansa selv, men 8GB-utgaven hadde da ikke kommet ut (kom like etterpå ), Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har den nyeste Nano-en (8GB), og har ikke opplevd problemer med kompabilitet eller kvalitet.7048233[/snapback] Bare vent til batteriet begynner å bli dårlig... da er det ikke bare bare å få byttet. Med sansa trenger du å skru 4 skruer... Du kan vel heller ikke koble nanoen til din kompis sin datamaskin og overføre musikk til ham? Har hørt at alt blir slettet fra iPod hvis man bruker en annen datamaskin enn den "orginale" som musikken opprinnelig kommer fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har den nyeste Nano-en (8GB), og har ikke opplevd problemer med kompabilitet eller kvalitet.7048233[/snapback] Bare vent til batteriet begynner å bli dårlig... da er det ikke bare bare å få byttet. Med sansa trenger du å skru 4 skruer... Du kan vel heller ikke koble nanoen til din kompis sin datamaskin og overføre musikk til ham? Har hørt at alt blir slettet fra iPod hvis man bruker en annen datamaskin enn den "orginale" som musikken opprinnelig kommer fra. 7050584[/snapback] Alt blir slettet og det kommer menn i svarte dresser og ear pieces og henter deg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå