Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan jeg vente i bot for drikking på åpen gate?

ikkeno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To kamerater fikk hver sin bot på svimlende 3000,- i Trondheim sentrum en fuktig lørdagskveld. Ingen advarsler eller noe som helst. Har ikke mottatt boten enda da, så godt mulig det var for å skremme, men man vet jo aldri. Alt for mye penger for en fattig student ihvertfall, det skal være sikkert.

Lenke til kommentar
Husker en episode i russetiden hvor politiet i Trondheim plukket ut tilfeldige personer (russ) med ølbokser og gav de bøter på 3000,-. Kjedelig for de det gjaldt med tanke på at det var flere tusen russ i sentrum.

6921451[/snapback]

Dette er bare en latterlig måte å gjøre det på. Skulle sagt de personene/purken en del sannhetens ord hadde jeg vært der...

Lenke til kommentar

Det morsomste er jo å drikke munkholm eller clausthaler på åpen gate en lørdags kveld. Når politiet ser noen drikke av en ølflaske er de ganske sikre på at de har en god sak og går gjerne hardt ut med en bråkjekk kommentar. Ansiktsuttrykket deres når det går opp for dem at de ikke har noe som helst de skulle ha sagt er priceless. :)

Lenke til kommentar
Det morsomste er jo å drikke munkholm eller clausthaler på åpen gate en lørdags kveld. Når politiet ser noen drikke av en ølflaske er de ganske sikre på at de har en god sak og går gjerne hardt ut med en bråkjekk kommentar. Ansiktsuttrykket deres når det går opp for dem at de ikke har noe som helst de skulle ha sagt er priceless. :)

6982254[/snapback]

Haha, må prøves :D

Lenke til kommentar
gjelder dette egentlig overalt hvor du er? bare utenfor hjemmet ditt?

7007441[/snapback]

Utenfor hjemme ditt, f.eks en hage er privat område.

Offentlig; Drikk utenfor en butikk, eller en eller annen offentlig anstalt, eller kommunal hage, og du kan få bot.

Ble stoppa av purken en gang, hyggelig fyr, snakket med han i rundt 10min før han gikk videre, ikke fikk jeg bot heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...