mirwais Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Her er et såkalt spontanportrett jeg tok av brodern i sommer. Har fiksa en del på det i PS, men ble fornøyd etter litt jobb med det. Kritikk tas i mot med stor takk NB: Jeg har ikke kalibrert skjermen min, pluss at den er noe lys, så kanskje bildet ser veldig mørkt og rart ut for dere andre... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Synes dette er ett protrett du kan være fornøyd med. Eneste pirket jeg har er den svarte flekken øverst til høyre i bildet. Denne kunne vært klonet bort. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dette var dritstilig. De super-kontrastfyllte øyene var herlig sammen med det gråe motivet! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kjempe bra dette! men jeg ville valgt en 2delt ramme, med hvitt innerst og sort ytterst eller noe, slik at den viser bedre. For her så forsvinner rammen nede liksom Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Stilig. Å beholde øynene i farger er et eldgammelt triks, men om det er gjennomført, kan det bli bra likevel. Jeg syns det funker på dette bildet. Regner med at du kun har brukt rød-kanalen i s/h-konverteringen, det kunne tålt litt av de andre også, for å få litt mer detaljer. Lenke til kommentar
mirwais Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Takk for tilbakemeldinger Det er nok litt for lite detaljer i bildet, men det har nok noe med at jeg har lagt på et filter. Men skal se hva jeg kan gjøre videre med det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kult bilde .-.-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå