m0zzdart Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 har tatt noen bilder fra lanet jeg har AKKURAT NÅ. men skal legge inn noen.. og kom med komentarer til det fine rotet vi har hehe Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Hva skal man si? Tøff mic! Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 hehe minner meg om et lan jeg hadde i stua kjellern en gang.. hadde koble sånn strøm hub i veggen og alle hadde kobla sine strøm hub i den igjen. vi var 15 stykk på det meste med anlegg og masse rart det som skjedde var at den strøm huben min tokk fyr utover lørdags natta :!: Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 23. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) hehe ikke bra at strømhuben tok fyr da! synn det! hehe. hva kostet den huben da? (^^,) ødela nesten switchen min en gang,(switchen ser dere på 3 øverste bilde) mista en grandiosa på den :!: Endret 23. september 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Grandiosa og varme switcher er bestevenner. Hvis du lar pizzaen ligge lenge nok blir det stekt også Så lenge det ikke er Handl3vogn sin hub, da blir det grandiosa ala flambe! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Du ser ganske trøtt ut i allefall, det skal du ha. Soving hører ikke hjemme på LAN Endret 23. september 2006 av Der Kommissar Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Syns nåtidens ungdom som drar på LAN er bortskjemt! Tenk fire fem år tilbake da alle hadde CRT skjermer, og hvilke plassproblemer dette skapte Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 23. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Grandiosa og varme switcher er bestevenner. Hvis du lar pizzaen ligge lenge nok blir det stekt også Så lenge det ikke er Handl3vogn sin hub, da blir det grandiosa ala flambe! 6921673[/snapback] hehe ja den var god.. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 23. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Syns nåtidens ungdom som drar på LAN er bortskjemt! Tenk fire fem år tilbake da alle hadde CRT skjermer, og hvilke plassproblemer dette skapte 6922759[/snapback] og? er ikke du vortskjemt siden du drar på LAN? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 23. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Du ser ganske trøtt ut i allefall, det skal du ha. Soving hører ikke hjemme på LAN 6922693[/snapback] det er ikke bilde av meg.. er en kompis som er her på LAN han var olle trøtt.. han er forkjøla :S hehe Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Syns nåtidens ungdom som drar på LAN er bortskjemt! Tenk fire fem år tilbake da alle hadde CRT skjermer, og hvilke plassproblemer dette skapte 6922759[/snapback] og? er ikke du vortskjemt siden du drar på LAN? 6922775[/snapback] Du tok den tydligvis ikke..... Bildene viser lcd skjermer og hvor liten plass en nå trenger til to personer, da jeg holdt på måtte vi reservere tre av rommene i huset vårt for å få inn 8 personer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå