CrazyDog Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har lekt litt med mitt nye EOS 400D. Hva synes dere? Trenger litt konstruktiv kritikk... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) vel, jeg er ikke god på slik kritikk av bilder. men jeg kan iallefall si at de ser meget bra ut i mine øyne Endret 23. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg tror du ville hatt godt av et polariserende filter for å få mer detalj i bildene dine med himmel. Enten det, eller punktmåling for lys. Eller begge deler.. Fuglene og trærne blir for mørke syns jeg, og det er bedre om du kan tone ned himmelen enn å bleke den ut for å ivareta detalj. Ser også en del silhuett, men det er sikkert komprimeringen. Hvis ikke, prøv et UV-filter - som er smart å ha uansett. Blomsterne dine var bra, du kunne kanskje flyttet fokuspunktet litt lenger frem? Jeg tenderer til det i hvert fall. Fugl på vann ser helt fabelaktig ut! bra detalj i vingene, action og bra timing, og fin focus - her var det nok bra å ikke ha polarfilter for å ivareta refleksen fra vannet. Dette ser meget lovende ut! Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bildene er jo av den standard - "Nettopp-fått-meg-nytt-kamera-og-tar-ca-3000 bilder-for-å-teste-ut-alle-funksjonene" Men jeg syns kvaliteten ser rimelig bra ut. Hva syns du om kameraet? Har du prøvd 350D til sammenligning? Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvilket objektiv har du brukt sammen med kamera når du tok disse bildene? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det var fine motiv, men bildene er nokså uskarpe. Mulig fordi du ikke har brukt stativ. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Synes det var tøffe bilder jeg. Fine motiver. Som sagt, kunne bildekvaliteten vært bedre, men det er en tilvenningsak. Har du behandlet bildene i etterkant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå