michaelmf Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hei, jeg kjøpte et nytt Geforce 7600GT for ikke så veldig lenge siden, etterhvert så merka jeg at jeg mista mye FPS plutselig, jeg sjekka gradene da var den på 70celcius. før var den på 40, tror nok det er grunnen, jeg har en AOPEN og har ikke plass til vifter/vannkjøling. Noen tips ? har allerede tatt av kabinettet Endret 23. september 2006 av michaelmf Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Og kanskje det er lurt av deg å skrive litt meir forståeleg. Trur det hadde vorte mykje raude strekar om en norsklærar hadde retta det. Vanskeleg å fårstå kva som er problemet ditt her. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er ikke lett å tolke dette du skriver, men 40 grader får du uansett ikke på full load. rundt 40-50 på idle er dermed normalt. 70 på full load er også normalt. Uten at du spesifiserer mer under hvilke forhold du tok disse to målingene så er det vanskelig å hjelpe. PS: det regnes som uhøffelig å trippel-poste. -Stigma Lenke til kommentar
michaelmf Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 unnskyld trippelpostinga, men problemet er at jeg detter FORT ned i FPS når jeg spiller cs, også hakker det mye. før så var alt smooth ikke nå lenger. noen forslag? Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Eg vil annbefale deg at du startar med å skrive ein post der du forklarar på ein måte som gjer at det i allefall er teoretisk mogleg å skjøne kva det er du meiner. Spesifiser maskinvare, om noko er modda... og anna som kan vere nyttig. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 foreslår at du setter i dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SPFC71BL&mcat=c179 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå