orginal Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei! Har netopp bestilt meg ChessTouch. Det ser jo veldig billig ut osv. Er det noen bakdeler med det? Noen som har dette og kan dele sine erfaringer? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bakdelen er jo at du ikke kan sende så mange sms du vil før det begynner å koste penger, men rent ut i fra priser så er det veldig intessant Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Bytta for en uke eller to siden (edit: fra Chess KnockOut). Fornøyd, siden jeg mest sender SMS, og bare en sjelden gang ringer eller benytter meg av GPRS osv. Lomz må gjerne utdype det som står svart på lyseblått over her, for det skjønte jeg ikke mye av. Endret 23. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Funker som bare det for meg!! Ikke kommet borti noen ulemper per idag Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Byttet fra ChessMove til ChessTouch for noen uker siden. Ingen ulemper så langt. Koster skitflesk å ringe support, men er vel ikke så ofte man gjør det På linje med Mr.Berg er jeg veldig interessert i hva Lomz mener ... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Med Djuice Nonstop kan du sende så Mange meldnger per måned. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Med Djuice Nonstop kan du sende så Mange meldnger per måned.Edit: Begrensa antall, ja. Hvor står det at man ikke kan sende så mange SMS-er man vil med Chess Touch/hvem sier det? Står ingenting om det noen steder... Endret 23. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Med Djuice Nonstop kan du sende så Mange meldnger per måned. 6920421[/snapback] Greia er vel egentlig at man kan sende uendelige meldiger med Djuice Nonstop til kr 299 i måneden. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Greia er vel egentlig at man kan sende uendelige meldiger med Djuice Nonstop til kr 299 i måneden.Det er hva dem hevder ja, men tror du ikke luringene har sneket med en liten begrensning? Joda. Edit: Men, jeg lurer på; hvorfor i all verden babler du i vei om Djuice Nonstop? Endret 23. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Greia er vel egentlig at man kan sende uendelige meldiger med Djuice Nonstop til kr 299 i måneden.Det er hva dem hevder ja, men tror du ikke luringene har sneket med en liten begrensning? Joda. Edit: Men, jeg lurer på; hvorfor i all verden babler du i vei om Djuice Nonstop? 6920453[/snapback] Jeg skrev om Djuice Nonstop etter artikkelen ovenfør, men hvorfor ikke? Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg byttet fra Chess Knock Out til Ches Touch, smoothly og uten problemer. Siden jeg sender mange flere tekstmeldinger enn å ringe ble dette abonnementet kjempefint for meg. Om at man ikke kan sende så mange SMS man vil tviler jeg på. Hittil i september har jeg sendt mer en 110, og ser ikke noe problem for å fortsette å sende dem. Vil anbefale chess touch til alle som er ivrige til å sende meldinger Lenke til kommentar
orginal Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Koster det ikke 0.69 pr minutt å ringe da? Uansett til hvem osv? Det er jo billig, faktisk det billigste jeg har sett på månedsavgiftsfrie abb.... Utifra det dere sier er SMS prisen det som er bra med abbonementet, selv synes jeg ringeprisen er likså imponerende. (Bør vel nevnes at jeg har Telenor Kontantkort fra før, der minuttprisen ofter er 4 kr...) Endret 23. september 2006 av orginal Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nja, er vel billigere å ringe med Chess Knockout, men for meg som sender mange flere meldinger har ikke det så mye å si. espantaso: 110 meldinger er ikke akkurat mye, det sier ingenting om noen begrensning... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Okay. Tusen takk. Hvor lang tid bør jeg belage meg på å vente på SIM kort? Sitter her uten "penger på kortet", og har iløpet av dagen snart brukt opp mine 30 gratis SMS fra nett..... Ja, en ting til forresten, jeg bytter jo fra Telenor til Chess. Må jeg gi beskjed/avbestille til Telenor, eller går alt sånnt automatisk? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det tar operatørene seg alltid av, ingen grunn til å stresse Angående hvor lang tid det tar, er vel det en av faktorene som varierer veldig, men det kan ta så lang tid at du kanskje burde kjøpe deg et lite kontantkort til i mellomtida. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Okay. Tusen takk. Hvor lang tid bør jeg belage meg på å vente på SIM kort? Sitter her uten "penger på kortet", og har iløpet av dagen snart brukt opp mine 30 gratis SMS fra nett..... Ja, en ting til forresten, jeg bytter jo fra Telenor til Chess. Må jeg gi beskjed/avbestille til Telenor, eller går alt sånnt automatisk? 6923933[/snapback] Må aldri finne på å avbestille/si opp abonnementet hos din gamle operatør! Da mister du nummeret ditt, og porteringen går i vasken! Endret 28. september 2006 av pologutt Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå er nå Tele2 Champion billigere da, 54 øre per min. els Lenke til kommentar
orginal Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Å hærregud Chess er trege. Har godt snart 2 uker nå, er det normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå